• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя на 66 найменувань

Учасники мають подати відомості про організацію з контактними даними (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта) та розрахунок вартості пропозиції. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений з Замовником. Розрахунки за наданий Товар здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. ***** Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності – Шевенок Олеся (044) 235-11-86; процедурні питання по закупівлі - Стаднійчук Олена - (044) 278-78-77.

Завершена

26 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 200.00 UAH
Номер: bbd1ea3e629948d58d24753b1d62557a
Внутрішній номер закупівлі: 1186729
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-31-001220-a   
Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна 380442782404 i-galina1980@bigmir.net http://www.kga.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдяАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 26 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200.00 UAH
Період уточнення: 31.08.2017 20:55 - 05.09.2017 12:00
Період прийому пропозицій: 05.09.2017 12:00 - 06.09.2017 20:00
Аукціон: 07.09.2017 11:50 - 07.09.2017 12:29
Період кваліфікації: 07.09.2017 12:29 - 15.09.2017 12:23
Період завантаження договору: 07.09.2017 12:29 - 27.09.2017 12:29

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя на 66 найменувань (3228 одиниць товару) згідно з Специфікацією.
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 3228 одиниця
Період постачання 11.09.2017 - 13.09.2017
Місце постачання 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Оскарження: 07.09.2017 12:29 - 19.09.2017 12:23
Початкова пропозиція 21 490.62 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.09.2017 12:23
Документи 9
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 20 418.54 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 419.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "Салві груп"
Початкова пропозиція 24 065.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 25 978.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
24 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ РесурсГруп"
Початкова пропозиція 25 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 0db82b6928a349c29f42f3b258230c60
Ідентифікатор договору: UA-2017-08-31-001220-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Номер договору: 02/09-17
Сума договору: 18 900.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.09.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 27.09.2017 15:00
Статус:
Підписаний
PDF
20170927 02_09-17.PDF