-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» на вул. Пасічній ,68 у м. Львові , в тому числі виготовлення ПКД»
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Торги не відбулися
30 399 406.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 151 997.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 151 997.03 UAH
Номер:
7b23aa4c3b5045548be71c79db8557da
Внутрішній номер закупівлі:
11849522
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-05-015680-b
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут
×
-
Код ЄДРПОУ:
25556649
-
Адреса:
79038, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пасічна, 68
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ірина Ключук +380675519505 mail@lgk.lviv.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
30 399 406.80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
151 997.03 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
70 000.00 UAH
Період уточнення:
05.10.2021 22:46 - 11.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
05.10.2021 22:46 - 21.10.2021 00:00
Аукціон:
з 21.10.2021 12:42
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписЗамовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» на вул. Пасічній ,68 у м. Львові , в тому числі виготовлення ПКД»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПУЛЬС ЗАХІДБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41543144
-
Контактна особа:
Роман Іванов +380633144230 impulszb@gmail.com
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Мечникова , буд. 16Г, кв. 77
Початкова пропозиція
30 187 692.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 187 692.12 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги
11
Документи
80
Скарги
0