-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери в комплекті – 5 штук, ноутбук – 1 штука, планшетний комп’ютер – 1 штука
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
Номер:
443e58d572eb4a3a8ee4384fd163d8a2
Внутрішній номер закупівлі:
11825055
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-04-010200-b
Замовник:
Рівненська обласна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
21085816
-
Адреса:
33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, майдан Просвіти,1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Юрій Малиновський +380972645348 oblrada@ror.gov.ua http://ror.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
115 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 150.00 UAH
Період уточнення:
04.10.2021 16:51 - 08.10.2021 17:00
Період прийому пропозицій:
08.10.2021 17:00 - 19.10.2021 17:00
Аукціон:
з 20.10.2021 11:40
Період кваліфікації:
19.10.2021 17:01 - 25.10.2021 12:15
Період завантаження договору:
25.10.2021 12:15 - 14.11.2021 12:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки між замовником та постачальником товару здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Розрахунок за товар здійснюється замовником лише за фактично отриманий товар на підставі пред’явленої постачальником відповідної видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної. Оплата товару здійснюється в межах реального фінансування видатків на зазначені цілі. У разі затримки фінансування замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником коштів для закупівлі товару на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до замовника не застосовуються. Замовник з дня отримання видаткової накладної приймає рішення про оплату товару та подає доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Персональні комп’ютери в комплекті – 5 штук, ноутбук – 1 штука, планшетний комп’ютер – 1 штука
Кількість
7 штуки
Період постачання
01.11.2021 - 30.11.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Оскарження: 25.10.2021 12:15 - 28.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30256061
-
Контактна особа:
Геннадій Гуменюк +380675010614, +380974894192 dir19@diawest.com
-
Адреса:
08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62
Оскарження: 25.10.2021 12:15 - 28.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
113 764.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
113 764.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.10.2021 12:15
Документи
15
Скарги
0
Контракти
Номер:
dbfdfdb19bc84f7599d0d67f6a176d40
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-04-010200-b-b1
Постачальник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30256061
-
Контактна особа:
Геннадій Гуменюк +380675010614, +380974894192 dir19@diawest.com
-
Адреса:
08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62
Номер договору:
74
Сума договору:
113 764.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
94 803.34 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
01.11.2021 11:52
Статус:
Виконаний