-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на проспекті Незалежності, 50 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Завершена
614 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 070.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 070.71 UAH
Номер:
ed7399451c614e399e0c393a753502ea
Внутрішній номер закупівлі:
11804514
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-01-008719-b
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44327100
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Віталій Гулейчук +380372524076 v.guleychuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
614 142.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
3 070.71 UAH
Період уточнення:
01.10.2021 16:03 - 07.10.2021 09:00
Період прийому пропозицій:
07.10.2021 09:00 - 12.10.2021 00:00
Аукціон:
13.10.2021 13:03 - 13.10.2021 13:38
Період кваліфікації:
13.10.2021 13:38 - 20.10.2021 16:36
Період завантаження договору:
20.10.2021 16:36 - 09.11.2021 16:36
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписЗамовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 2-х місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписАкти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на проспекті Незалежності, 50 в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС"
Оскарження: 18.10.2021 17:07 - 21.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
40252058
-
Контактна особа:
Ігор Стариков +380968098714 tehnobud402520@gmail.com
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 106, офіс 217Б
Оскарження: 18.10.2021 17:07 - 21.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
498 495.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
460 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.10.2021 17:07
Документи
31
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
Оскарження: 20.10.2021 09:49 - 23.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39794680
-
Контактна особа:
Николайчук Сергій 380502336728 DORBUDINVEST@UKR.NET
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58029, Чернівецька обл., місто Чернівці, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 106, офіс 220
Оскарження: 20.10.2021 09:49 - 23.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
563 079.11 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
497 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.10.2021 09:49
Документи
91
Скарги
0
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ"
Оскарження: 20.10.2021 09:55 - 23.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3113109798
-
Контактна особа:
Олексій Боднарашек +380502512223 alex.b_fop@ukr.net
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, БУЛЬВАР ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 4 Б, квартира 25
Оскарження: 20.10.2021 09:55 - 23.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
516 357.17 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
516 357.17 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.10.2021 09:55
Документи
28
Скарги
0
ФОП Глиняний Сергій Степанович
Оскарження: 20.10.2021 16:36 - 23.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2723514634
-
Контактна особа:
Глиняний Сергій Степанович +380669980996 fopglinianyiss@ukr.net
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, бульвар Героїв Крут,9, кв.42
Оскарження: 20.10.2021 16:36 - 23.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
543 791.93 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
543 791.93 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.10.2021 16:36
Документи
34
Скарги
1
Контракти
Номер:
5dadf3bdfffa4b3ead25c95d19b8de7b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-01-008719-b-b1
Постачальник:
ФОП Глиняний Сергій Степанович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2723514634
-
Контактна особа:
Глиняний Сергій Степанович +380669980996 fopglinianyiss@ukr.net
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, бульвар Героїв Крут,9, кв.42
Номер договору:
230
Сума договору:
478 033.24 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
25.10.2021 13:41
Статус:
Виконаний