• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини приміщень Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради, Бориспільського району, Київської області» для облаштування безперешкодного доступу маломобільних груп населення»

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт частини приміщень Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради, Бориспільського району, Київської області» для облаштування безперешкодного доступу маломобільних груп населення» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 робота. Місце виконання робіт: вулиця Шкільна, 24 в с.Ревне Бориспільського району Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 640 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.03.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.10.2021 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 13 200,00 грн. (тринадцять тисяч двісті грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13200, грн. (тринадцять тисяч двісті грн. 00 коп.); Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

2 640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 400.00 UAH
Номер: 3b7984b933dc4de4b16fd6e044f95fc1
Внутрішній номер закупівлі: 11779710
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-30-002976-b   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Нерубайська Ірина +30976600185 ukb.gora@gmail.com https://gora-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 2 640 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 400.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 13 200.00 UAH
Період уточнення: 30.09.2021 11:46 - 08.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 30.09.2021 11:46 - 18.10.2021 00:00
Аукціон: 18.10.2021 11:42 - 18.10.2021 12:17
Період кваліфікації: 18.10.2021 12:17 - 28.10.2021 10:04
Період завантаження договору: 28.10.2021 10:04 - 17.11.2021 10:04
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт частини приміщень Ревнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради, Бориспільського району, Київської області» для облаштування безперешкодного доступу маломобільних груп населення»
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.03.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Оскарження: 22.10.2021 23:37 - 01.11.2021 23:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 2 609 618.58 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 399 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
22.10.2021 23:37
Відповіді на вимоги 13
Документи 65
Скарги 0
ТОВ "БАУ-ГРУП"

Оскарження: 23.10.2021 23:16 - 02.11.2021 23:00
Початкова пропозиція 2 639 598.73 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 400 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
23.10.2021 23:16
Відповіді на вимоги 13
Документи 44
Скарги 0
ФОП ДРОБОТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Оскарження: 28.10.2021 10:04 - 07.11.2021 23:00
Початкова пропозиція 2 628 492.29 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 628 492.29 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2021 10:04
Відповіді на вимоги 13
Документи 96
Скарги 0
ТОВ "КБК"
Початкова пропозиція 2 630 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 630 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 57
Скарги 0

Контракти

Номер: 639ba64d1c0a40bc9de0a37da4d148a7
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-30-002976-b-a1
Постачальник: ФОП ДРОБОТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер договору: №177/11/21
Сума договору: 2 628 492.29 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.11.2021 00:00 - 31.03.2022 00:00
Дата підписання: 10.11.2021 14:18
Статус:
Виконаний
pdf
Д2628492,29.pdf
pdf
ДУ№1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№3.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№4.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№3_1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ№5.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s