• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

згідно ДК 016:2010 – 17.23.1 «Вироби канцелярські, паперові» («Папір для друку» згідно ДК 021:2015 – 30197630-1, «Блокноти» згідно ДК 021:2015 – 22816100-4); згідно ДК 016:2010 – 22.29.25 «Вироби пластмасові, інші» («Ручки кулькові» згідно ДК 021:2015 – 30192121-5); згідно ДК 016:2010 – 25.71.1 «Ножиці звичайні» («Ножиці» згідно ДК 021:2015 – 39241200-5).

Придбання канцелярських товарів

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Номер: c3bc519aef074d34af0982fbf890e675
Внутрішній номер закупівлі: 117768
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-05-27-000485-c   
Замовник: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net http://podilruo.kiev.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 27.05.2016 15:42 - 31.05.2016 12:00
Період прийому пропозицій: 01.06.2016 09:00 - 02.06.2016 09:00
Аукціон: 02.06.2016 14:23 - 02.06.2016 14:44
Період кваліфікації: 02.06.2016 14:44 - 07.06.2016 12:10
Період завантаження договору: 02.06.2016 14:44 - 22.06.2016 14:44

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴20 000.00 згідно ДК 016:2010 – 17.23.1 «Вироби канцелярські, паперові» («Папір для друку» згідно ДК 021:2015 – 30197630-1, «Блокноти» згідно ДК 021:2015 – 22816100-4); згідно ДК 016:2010 – 22.29.25 «Вироби пластмасові, інші» («Ручки кулькові» згідно ДК 021:2015 – 30192121-5); згідно ДК 016:2010 – 25.71.1 «Ножиці звичайні» («Ножиці» згідно ДК 021:2015 – 39241200-5)