• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Папір для друку А4, А3 (список із 2 позицій у долученому файлі)

Вимоги до постачальника канцелярії: 1.Форма власності: крім фізичної особи – підприємця. 2. Платник ПДВ. 3. Місцезнаходження постачальника: м. Київ. 4. Розмістити на електронному майданчику до кінця торгів такі відомості та копії документів: 4.1. копія виписки ЄДРПОУ; 4.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ; 4.3. проект договору поставки товару; 4.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки. 5. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 6. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з моменту поставки.

Завершена

4 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45.00 UAH
Номер: 41b17cc562b24148b94d08c009c43993
Внутрішній номер закупівлі: 117669
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-05-27-000381-c   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 expertyza@kyivaudit.gov.ua http://kievexpert.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 4 500.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 27.05.2016 14:35 - 31.05.2016 17:00
Період прийому пропозицій: 01.06.2016 09:00 - 07.06.2016 17:00
Період кваліфікації: 07.06.2016 17:01 - 08.06.2016 09:07
Період завантаження договору: 07.06.2016 17:01 - 27.06.2016 17:01

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴4 500.00 Папір для друку А4, А3 (список із 2 позицій у долученому файлі)