-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Заходи щодо забезпечення підвищення якості обслуговування громадян та оптимізації роботи "КБУ "Контактний центр міста Києва": комплексний аудит, курс підвищення кваліфікації для керівного складу контактного центра та навчання лінійного складу операторів кращим практикам обслуговування по телефону (Код ДК 021:2015 - 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації).
Торги не відбулися
499 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
Номер:
a5f2c665dc344e58950eaa45f8921201
Внутрішній номер закупівлі:
11763546
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-29-002078-c
Замовник:
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38321511
-
Адреса:
01044, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Чертков Сергій 380442057308 s.chertkov@1551.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікаціїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
499 500.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
2 497.50 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
14 985.00 UAH
Період уточнення:
29.09.2021 12:16 - 06.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
29.09.2021 12:16 - 16.10.2021 00:00
Аукціон:
з 18.10.2021 14:56
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заходи щодо забезпечення підвищення якості обслуговування громадян та оптимізації роботи "КБУ "Контактний центр міста Києва": комплексний аудит, курс підвищення кваліфікації для керівного складу контактного центра та навчання лінійного складу операторів кращим практикам обслуговування по телефону (Код ДК 021:2015 - 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації).
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021