• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з впровадження підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»

Торги відмінено

1 256 700.00 UAH з ПДВ
Номер: b379412bb63c4aa0aa9ebfdb4c5317ae
Внутрішній номер закупівлі: 11759646
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-29-002130-b   
Замовник: Виконавчий комітет Української міської ради
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування умови застосування: В Українській міській раді впроваджена та успішно працює автоматизована система діловодства, яка створена на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3», яка зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології, які дозволяють: значно скоротити час обробки документів та зменшити вплив людського фактору у технологічних процедурах діловодства; організувати більш якісне опрацювання проєктів нормативно-правових актів, указів, розпоряджень і доручень Президента України, за рахунок здійснення контролю якості підготовки проєктів документів на етапі їх створення; виключити спроби фальсифікації документів; створити єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання документів. Крім того, вона має у своєму складі модулі, які значно розширюють звичайну функціональність системи електронного документообігу, а саме: управління (зберігання, класифікація, опис, встановлення зв’язків з іншими інформаційними об’єктами, пошук) повідомленнями електронної пошти, ресурсами Інтернет, графічними образами та іншими файлами в рамках системи електронного документообігу; автоматизованою підготовкою проєктів структурованих документів засобами Word з автоматичним перенесенням даних у відповідні поля базі даних (усунене повторне введення даних при реєстрації документів) ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» має виключні майнові права на комп’ютерну програму "АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ "ДОК ПРОФ 3" та має виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми (підтверджено рішенням про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір №4949 від 11.06.2020 року). Автоматизована система документообігу Української міської ради побудована на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОКПРОФ 3»», виключні майнові права інтелектуальної власності, які належать ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ». Ця система розроблена як централізована автоматизована система з єдиним середовищем інформаційної взаємодії на базі єдиної обчислювальної та телекомунікаційної інфраструктури з високою надійністю, масштабованістю та підтримкою паралельної обробки багатьох потоків інформації, яка дозволяє об’єднати в єдиному інформаційному середовищі та більш ефективно використовувати залучені кошти, дозволить скоротити витрати на організацію документообігу Української міської ради, значно підвищить ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшить виконавчу дисципліну, заощадить час на всіх етапах діяльності співробітників, створить єдиний інформаційний і управлінський простір. Підсистема «Автоматизація центрів надання послуг» (ЦНАП) створена на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3». Функціонал підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» забезпечує поточну роботу та потребу в специфічній інформації Центру надання адмінпослуг. Гнучкість налаштувань функціоналу дозволяє автоматизувати роботу Адміністраторів ЦНАП та скоротити час на обробку і видачу інформації. Інтеграція підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» з ДІЯ Sharing реалізована шляхом інтеграції по АРІ сервісу, який дозволяє отримати копії цифрових документів користувача застосунку Дія (фізичної особи) одразу в систему документообігу організації - «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3». У процесі шерингу отримувачу даних надається цифрова копія е-документа у форматі pdf (підписана КЕПом Дії та з накладенням позначки дати, часи та назви отримувача даних), а також метадані у форматі JSON з відповідними полями з документа. Функціонал підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» та інтеграція підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» з ДІЯ Sharing є частинами загальної платформи «Автоматизована система управління документами «ДОКПРОФ 3» що використовують вже наявні підсистеми та функції документообігу, щоб виключити дублювання підсистем, процесів, подвійного ведення інформації та довідників, для створення єдиного сховища даних з єдиним адмініструванням та обслуговуванням, що дозволяє значно підвищити ефективність діяльності ЦНАП, поліпшити виконавчу дисципліну, заощадити час на всіх етапах діяльності співробітників, створити єдиний інформаційний і управлінський простір. Підсистема «Автоматизація центрів надання послуг» (ЦНАП) створена на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3». Функціонал підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» забезпечує поточну роботу та потребу в специфічній інформації Центру надання адмінпослуг. Гнучкість налаштувань функціоналу дозволяє автоматизувати роботу Адміністраторів ЦНАП та скоротити час на обробку і видачу інформації. Використання іншої платформи унеможливить вчасне та якісне створення єдиної інформаційно-аналітичної системи з єдиним сховищем даних, час розробки нової інформаційної системи вийде за рамки запланованого впровадження підсистеми, що в свою чергу, зупинить в цілому розвиток системи управління містом у Замовника. Враховуючи все вищенаведене, а також згідно з пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України „ Про публічні закупівлі”: наявність у Учасника виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3», учасник має виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми, успішний досвід роботи по її впровадженню. Тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради вважає за доцільне застосувати переговорну процедуру закупівлі послуги з впровадження підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» та укласти договір з ТОВ „ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ”, авторські права якого підтверджуються рішенням про реєстрацію договору, що стосується права автора на твір №4949 від 11.06.2020, виданий Міністерством розвитку економіки та сільського господарства України, яким майнові права на твір Комп’ютерна програма «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3» передаються Товариству з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» повністю, виконавчий комітет Української міської ради може застосувати переговорну процедуру для закупівлі даних послуг відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності необхідності захисту прав інтелектуальної власності.
Очікувана вартість: 1 256 700.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з впровадження підсистеми «Автоматизація центрів надання послуг» на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання 11.10.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 08720, Україна, Київська область, Українка, Шевченка На карті

Інформація про скасування

Номер: f3ada679e38d40cabc90fcff2c2cf30d
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Період оскарження: 20.10.2021 17:10 - 31.10.2021 00:00
Дата опублікування: 20.10.2021 17:10
Дата виконання: 31.10.2021 00:02
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ».

Оскарження: 29.09.2021 13:46 - 10.10.2021 00:00
Ціна пропозиції 1 256 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.09.2021 13:46
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 05491721f0644ae48c41509558291a4e
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-29-002130-b-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ».
Сума договору: 1 256 700.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 256 700.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації