• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічної підтримки та технічного обслуговування програмного комплексу з фінансово-господарського обліку та звітності (ПКФГОЗ), пов’язаних з інтеграцією з системами АСОТР, АСОП та іншими, в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс» код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»

Торги відмінено

2 837 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
Номер: a8d8ba7d5a6d414ba5c04b1d3828d8ee
Внутрішній номер закупівлі: 11724183
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-27-006455-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактна особа: Тетяна Богославець +380442546601 t.v.bogoslavets@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 837 940.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 28 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 28 379.00 UAH
Період уточнення: 27.09.2021 14:00 - 19.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 27.09.2021 14:00 - 29.10.2021 10:00
Аукціон: з 06.12.2021 15:42
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічної підтримки та технічного обслуговування програмного комплексу з фінансово-господарського обліку та звітності (ПКФГОЗ), пов’язаних з інтеграцією з системами АСОТР, АСОП та іншими, в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс»
Код ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість 3262 людино-година
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» На карті

Інформація про скасування

Номер: 9b8535958c2e4d38966c319934b1a17a
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: На підставі частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - у зв’язку з відсутністю подальшої потреби і закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: на підставі листа заступника директора з інформаційно-технічної політики Служби енергетичного забезпечення та зв'язку від 13.10.2021 № 33/2172, відпала потреба в проведенні закупівлі в 2021р.
Період оскарження: 21.10.2021 15:03 - 31.10.2021 23:00
Дата опублікування: 21.10.2021 15:03
Дата виконання: 31.10.2021 23:01
Статус:
Виконано