• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Крісла офісні, пуфи та стільці

Завершена

198 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 059d2b1b5952403fa873d43ccf26c5ad
Внутрішній номер закупівлі: 11686768
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-23-012694-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Контактна особа: Наталя Матущак +380976928663 n.matushchak@likar.center https://likar.center/
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 02.08.2021 Комунальним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради (далі - Замовник) оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Крісла офісні, пуфи та стільці (ЛОТ 1 Крісла офісні та ЛОТ 2 Пуфи та стільці) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-02-007678-b). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників зазначена закупівля не відбулась. 18.08.2021 Замовником повторно оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг Крісла офісні, пуфи та стільці (ЛОТ 1 Крісла офісні та ЛОТ 2 Пуфи та стільці) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-02-007678-b). У зв'язку із відсутністю достатньої кількості учасників закупівля знову не відбулась. Враховуючи те, з усіх ймовірних постачальників лише ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" зацікавились даною закупівлею, уповноваженою особою визначено за необхідне запросити пакет документів від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" для проведення оцінки пропозиції (кваліфікації) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" надано пакет документів. Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" відповідає вимогам тендерних документацій попередніх закупівель. З огляду на вищезазначене та керуючись пунктом 1 частиною 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" уповноваженою особою прийнято наступні рішення: 1. РІШЕННЯ 1.1. Прийняти пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" (35627190). 1.2. Укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-МОДЕРН" (35627190).
Очікувана вартість: 198 300.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴161 000.00 Крісла офісні
  • Лот №2 ₴37 300.00 Пуфи та стільці