-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Ультрапастеризоване молоко (додаткове фінансування, довідка від 30 червня 2021 року № 9)
Згідно Довідки про зміни до кошторису на 2021 рік від 30 червня 2021 року № 9 виникло збільшення обсягів фінансування (виділено додаткові кошти за КЕКВ 2230). Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
-
Код ЄДРПОУ:
25574892
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Промислова, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
43868428
-
Контактна особа:
Коломоєць Дмитро Вадимович 0542600090
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Тополянська, буд. 12
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
43868428
-
Контактна особа:
Коломоєць Дмитро Вадимович 0542600090
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Тополянська, буд. 12