-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
121 148.76
UAH з ПДВ
Номер:
58e1ec150f0649289ff00c416d883ae3
Внутрішній номер закупівлі:
11660653
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-22-003017-a
Замовник:
ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05425046
-
Адреса:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Шершень Юлія 380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": згідно абзацу 1 частини 2 статті 40 Закону: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 4. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): Для забезпечення підрозділів ВП «Рівненська АЕС» необхідними ТМЦ було оголошено відкриті торги на закупівлю 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, які були двічі відмінені від 13.08.2021р. (UA-2021-07-09-001171-b) та 01.07.2021р. (UA-2021-05-28-008396-b), внаслідок подання до участі менше двох тендерних пропозицій. Тому, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення застосування переговорної процедури закупівлі. 5. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Звіт про результати проведення процедури закупівлі про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-28-008396-b Дата формування звіту: 01 серпня 2021 р. Звіт про результати проведення процедури закупівлі про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-09-001171-b Дата формування звіту: 13 серпня 2021
Очікувана вартість:
121 148.76 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- Опис- Умови розрахунку: Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бейдж магнітний з віконцем або еквівалент
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Дошка для маркера або еквівалент
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт DL або еквівалент
Кількість
15570 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт С4 або еквівалент
Кількість
7741 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт С4 самоклеючий, з розширювачем або еквівалент
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Конверт С5 або еквівалент
Кількість
3370 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стрічка з скловолокна павутинка або еквівалент
Кількість
69 рул
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стрічка касова КС 48-57/12 або еквівалент
Кількість
3000 рул
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Термопапір 80мм або еквівалент
Кількість
80 рул
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір А4 або еквівалент
Кількість
840 пачка
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Є-Канц»
Оскарження: 22.09.2021 16:34 - 03.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
44007377
-
Контактна особа:
Олексій Костюченко +0675388007 leschka0777@gmail.com
-
Адреса:
04210, Україна, Київська область, Київ, пр.. Героїв Сталінграда, б. 12Ж,
Оскарження: 22.09.2021 16:34 - 03.10.2021 00:00
Ціна пропозиції
121 148.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.09.2021 16:34
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
198f421de2064b1895e1370ca97d2290
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-22-003017-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Є-Канц»
×
-
Код ЄДРПОУ:
44007377
-
Контактна особа:
Олексій Костюченко +0675388007 leschka0777@gmail.com
-
Адреса:
04210, Україна, Київська область, Київ, пр.. Героїв Сталінграда, б. 12Ж,
Номер договору:
53-122-04-21-11294
Сума договору:
121 148.76 UAH з ПДВ
Сума договору:
100 957.30 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.10.2021 00:00 - 01.03.2022 00:00
Дата підписання:
04.10.2021 00:00
Статус:
Виконаний