• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісне устаткування та приладдя різне (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість: 47 найменувань № з/п Найменування товарів Од. виміру Кількість 1. Ручка ролер 0.7 мм шт 700 2. Стікер закладка 5 кольорів шт 600 3. Ручка кулькова синя шт 2500 4. Ручка кулькова чорна шт 300 5. Ручка кулькова червона шт 100 6. Гумка для олівця шт 400 7. Точилка з контейнером шт 400 8. Клей олівець 25 гр шт 400 9. Клей олівець 15 гр шт 400 10. Клей ПВА 200мл шт 200 11. Клей ПВА 100мл шт 100 12. Ручка гелева синя шт 300 13. Ручка гелева чорна шт 150 14. Ручка гелева червона шт 300 15. Ручка автомат синя шт 1000 16. Олівець шт 1000 17. Папка реєстратор 70 мм шт 250 18. Папка реєстратор 50 мм шт 250 19. Скріпки 28 мм пачок 100 20. Скріпки 50 мм пачок 100 21. Стрічка канцелярська 18 шт 350 22. Стрічка пакувальна прозора шт 350 23. Папір А4 клас В пачок 2500 24. Конверт С5 162х229мм шт 3000 25. Конверт С6 114х162мм шт 2000 26. Конверт Е65 110х220мм шт 3000 27. Конверт С4 229х324 шт 2000 28. Конверт Е4 шт 1500 29. Калькулятор шт 20 30. Лінійка 30 см шт 250 31. Папір для нотаток шт 500 32. Ніж канцелярський шт 500 33. Ножиці офісні шт 300 34. Швидкозшивач пластиковий шт 500 35. Маркер текстовий 4 шт в наборі шт 400 36. Маркер водостійкий шт 200 37. Коректор рідина шт 250 38. Нитки для прошива документів шт 100 39. Діркопробивач шт 250 40. Степлер пластиковий шт 150 41. Скоби №24/6 пачок 500 42. Скоби №10 пачок 300 43. Біндер 51мм пачок 200 44. Біндер 41мм пачок 150 45. Біндер 32мм пачок 150 46. Папір кольоровий пачок 50 47. Папка-куточок шт 200 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 660 652,80 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 05.11.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 05.10.2021 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 90 днів з дати прийняття Товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 19000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.); Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

660 652.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 606.53 UAH
Номер: a6a447ede91f4962ae31ee1aa9707c89
Внутрішній номер закупівлі: 11591128
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-17-011737-b   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Роман Міщенко +380675922308 8573793@gmail.com http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 660 652.80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 606.53 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 19 000.00 UAH
Період уточнення: 17.09.2021 23:37 - 25.09.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 17.09.2021 23:37 - 05.10.2021 00:00
Аукціон: 05.10.2021 12:31 - 05.10.2021 13:00
Період кваліфікації: 05.10.2021 13:00 - 07.10.2021 16:15
Період завантаження договору: 07.10.2021 16:15 - 27.10.2021 16:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка ролер 0.7 мм
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 700 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стікер закладка 5 кольорів
Код ДК 021:2015: 30192800-9 Самоклейні етикетки
Кількість 600 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова синя
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 2500 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова чорна
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова червона
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 100 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Гумка для олівця
Код ДК 021:2015: 30192100-2 Гумки
Кількість 400 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Точилка з контейнером
Код ДК 021:2015: 30192133-2 Точила для олівців
Кількість 400 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клей олівець 25 гр
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 400 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клей олівець 15 гр
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 400 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клей ПВА 200мл
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 200 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клей ПВА 100мл
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка гелева синя
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка гелева чорна
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 150 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка гелева червона
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка автомат синя
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Олівець
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папка реєстратор 70 мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 250 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папка реєстратор 50 мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 250 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки 28 мм
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 100 пачка
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки 50 мм
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 100 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стрічка канцелярська 18
Код ДК 021:2015: 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка
Кількість 350 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стрічка пакувальна прозора
Код ДК 021:2015: 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка
Кількість 350 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папір А4 клас В
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 2500 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт С5 162х229мм
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт С6 114х162мм
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт Е65 110х220мм
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 3000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт С4 229х324
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверт Е4
Код ДК 021:2015: 30199230-1 Конверти
Кількість 1500 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Калькулятор
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 20 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Лінійка 30 см
Код ДК 021:2015: 30194000-5 Креслярське приладдя
Кількість 250 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папір для нотаток
Код ДК 021:2015: 30197620-8 Папір для письма
Кількість 500 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ніж канцелярський
Код ДК 021:2015: 30197310-2 Канцелярські ножі
Кількість 500 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ножиці офісні
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Швидкозшивач пластиковий
Код ДК 021:2015: 30197200-8 Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
Кількість 500 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Маркер текстовий 4 шт в наборі
Код ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери
Кількість 400 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Маркер водостійкий
Код ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери
Кількість 200 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Коректор рідина
Код ДК 021:2015: 30192920-6 Корегувальна рідина
Кількість 250 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Нитки для прошива документів
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Діркопробивач
Код ДК 021:2015: 30197330-8 Діроколи
Кількість 250 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Степлер пластиковий
Код ДК 021:2015: 30197320-5 Степлери
Кількість 150 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби №24/6
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 500 пачка
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби №10
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 300 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Біндер 51мм
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 200 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Біндер 41мм
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 150 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Біндер 32мм
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 150 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папір кольоровий
Код ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість 50 пачок
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папка-куточок
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 200 штуки
Період постачання до 05.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Оскарження: 07.10.2021 15:28 - 18.10.2021 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 444 671.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
444 671.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
07.10.2021 15:28
Відповіді на вимоги 13
Документи 122
Скарги 0
ФОП КАЦЕВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

Оскарження: 07.10.2021 16:15 - 18.10.2021 00:00
Початкова пропозиція 654 621.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
654 621.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2021 16:15
Відповіді на вимоги 13
Документи 143
Скарги 0
ФОП ОЛЕЙНИК ЕЛЛА МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 659 263.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
659 263.30 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 65
Скарги 0

Контракти

Номер: d5dbebdb6d9143cc8252a1229b1b20b1
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-17-011737-b-b1
Постачальник: ФОП КАЦЕВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
Номер договору: К-732
Сума договору: 654 621.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 20.10.2021 11:42
Статус:
Виконаний
PDF
К-732 від 20.10.2021.PDF
PDF
ДУ № 1 до Дог. № К-732.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
Д.У, №2 до Договору К-732 від 20.10.2021.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s