• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Папір А-4 – 45 шт., папка картонна – 100 шт,. файли уп. 100 шт.-6 шт., швидкозшивачі – 6 шт., пака конверт – 24 шт., соби- 10 шт., коректор-ручка – 10 шт., ручка- 50 шт., стержень - 50 шт., папка карт.- 100 шт., олівець гр. - 20 шт., календар пер. - 20 шт., клей ПВА- 20 шт., маркер-2 шт., степлер - 2 шт., дестеплер - 2 шт., диркопробивач - 1 шт., ножиці- 3 шт.

Завершена

6 383.09 UAH без ПДВ
Номер: 3cc33150ef744895a084d0fc06e67ca4
Внутрішній номер закупівлі: 11510286
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-14-004559-b   
Замовник: Комунальний заклад "Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради
Контактна особа: Тетяна Сташенко +380412474920 myzei_zt@ukr.net http://kraymuz.zt.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 383.09 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 372 штуки
Період постачання 14.09.2021 - 24.09.2021
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан Замковий,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ХОДЮК ІРИНА ВАСИЛІВНА
Ціна пропозиції 6 383.09 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.09.2021 12:01
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cea8872f90fd4a3ab9e1e7180a974920
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-14-004559-b-b1
Постачальник: ФОП ХОДЮК ІРИНА ВАСИЛІВНА
Номер договору: 75
Сума договору: 6 383.09 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 14.09.2021 12:01
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s