• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига км 0+544 - км 16+411, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.

Завершена

708 454 097.89 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 542 270.49 UAH
Номер: 37f863802e9d4fc5ad7a28edf3552580
Внутрішній номер закупівлі: 11501692
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-015237-b   
Замовник: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Познанський Роман Орестович 380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт дорігАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 708 454 097.89 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 542 270.49 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 3 542 270.49 UAH
Період уточнення: 13.09.2021 18:46 - 05.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 13.09.2021 18:46 - 15.10.2021 21:00
Період прекваліфікації: 15.10.2021 21:01 - 17.11.2021 00:00
Аукціон: 17.11.2021 14:57 - 17.11.2021 15:20
Період кваліфікації: 17.11.2021 15:20 - 18.11.2021 16:39
Період завантаження договору: 18.11.2021 16:39 - 08.12.2021 16:39
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига км 0+544 - км 16+411, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Код ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ШБУ-77"
Початкова пропозиція --- /
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
11.11.2021 14:19
Результати кваліфікації
Недопущений на етапі прекваліфікації
Відповіді на вимоги 13
Документи 45
Скарги 0
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція --- /
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
11.11.2021 14:21
Результати кваліфікації
Недопущений на етапі прекваліфікації
Відповіді на вимоги 13
Документи 41
Скарги 0
ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Оскарження: 18.11.2021 16:39 - 29.11.2021 00:00
Початкова пропозиція 680 200 000.00 UAH з ПДВ /
673 115 458.00 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
11.11.2021 14:15
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2021 16:39
Відповіді на вимоги 13
Документи 53
Скарги 0
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 694 500 000.00 UAH з ПДВ /
675 000 000.00 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
11.11.2021 14:15
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 27
Скарги 0

Контракти

Номер: 7128672c93fa42bcb63c90ba881ddf86
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-13-015237-b-c1
Постачальник: ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Номер договору: 111-12/01/21
Сума договору: 673 115 458.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 560 929 548.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.12.2021 00:00 - 27.11.2024 00:00
Дата підписання: 07.12.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір 111-12-01-21 від 07.12.2021.pdf
pdf
Розрахунки_1-82.pdf
pdf
Розрахунки_153-245_compressed.pdf
pdf
Розрахунки_246-296.pdf
pdf
Розрахунки_83-152.pdf
pdf
ДУ 4 від 09.05.2022_111-12-01-21.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ 6 від 21.12.22_111-12-01-21_прод.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ 7 від 29.12.23.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Повідомлення про розірвання договору 111-12-01-21 АП.pdf
p7s
sign.p7s