• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Шкільні меблі

Обґрунтування доцільності закупівлі. Відділ освіти Менської міської ради визнано установою, що має в своєму підпорядкуванні заклади освіти Менської ОТГ та займається їх матеріально-технічним забезпеченням. Планування закупівлі шкільних меблів НУШ проводиться з метою забезпечення класів новими меблями, згідно стандартів та норм Нової Української Школи. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником згідно кількості учнів 1-их класів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей закупівлі загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на шкільні меблі за рахунок місцевого бюджету рішення восьмої сесії восьмого скликання Менської міської ради №381 від 20 липня 2021 року та рішення восьмої сесії восьмого скликання Менської міської ради №383 від 30 липня 2021 року-Субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Завершена

91 020.00 UAH з ПДВ
Номер: 2d445ce1317b44a7aeb795c752372a2e
Внутрішній номер закупівлі: 11489711
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-001359-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Назаренко Анжела Сергіївна 380956648382 ANZHELA199@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій
Очікувана вартість: 91 020.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл для вчителя
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 9 штуки
Період постачання до 10.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
стінка універсальна "Школа-Сад"елемент №4
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 11 штуки
Період постачання до 10.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
стінка універсальна "Школа-Сад"елемент №6
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 28 штуки
Період постачання до 10.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації
комплект учнівський одномісний(стіл,стілець)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 14 комплект
Період постачання до 10.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Зайцев С.С.

Оскарження: 13.09.2021 15:32 - 24.09.2021 00:00
Ціна пропозиції 91 020.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.09.2021 15:32
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: 7518a77f85f744cc8a0d417dd8068444
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-13-001359-a-b1
Постачальник: ФОП Зайцев С.С.
Номер договору: 10
Сума договору: 91 020.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 24.09.2021 00:01
Статус:
Виконаний
PDF
Сканировать1.PDF
p7s
sign.p7s