• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання альтанки

Місцезнаходження замовника: вулиця Центральна, 285, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000 Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04382056 Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39047, Полтавська обл., Глобинський район, с.Яроші Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021р. Умови оплати: Післяоплата. Оплата по Договору проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання накладної. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) : Не вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Джерело фінансування: місцевий бюджет. Код товару визначений згідно за Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021-2015: 44211000-2 Збірні споруди (зазначається замовником в електронній системі закупівель).

Завершена

118 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
Номер: 694dc7046818431e9d6f91519e94507e
Внутрішній номер закупівлі: 11402267
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-07-001718-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Сиволап Олена Володимирівна 0666954236 TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 118 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 590.00 UAH
Період уточнення: 07.09.2021 13:46 - 13.09.2021 10:00
Період прийому пропозицій: 13.09.2021 16:00 - 16.09.2021 10:00
Аукціон: 17.09.2021 14:37 - 17.09.2021 15:00
Період кваліфікації: 17.09.2021 15:00 - 22.09.2021 12:03
Період завантаження договору: 22.09.2021 12:03 - 12.10.2021 12:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
придбання альтанки
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Оскарження: 22.09.2021 12:03 - 25.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 117 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
100 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.09.2021 12:03
Документи 31
Скарги 1
ФОП "КЛИМЧУК СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 100 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
100 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
22.09.2021 10:58
Документи 23
Скарги 0

Контракти

Номер: 48286d5b42c44822b81fd32b933484c2
Ідентифікатор договору: UA-2021-09-07-001718-a-c2
Постачальник: ФОП "СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
Номер договору: 300
Сума договору: 100 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 27.09.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір№ 30 (придбання альтанки).pdf
p7s
sign.p7s