-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39160000-1 Шкільні меблі для комплектування кабінетів НУШ (стіл шкільний одномісний-22шт, стілець учнівський-26шт,шафа для документів-3шт.,шафа для одягу -1 шт.)
Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження, складання товару здійснюється Учасником за його власний рахунок. Товар передається замовнику у зібраному та справному стані, без механічних та будь-яких інших пошкоджень, придатний для використання відповідно до свого призначення
Завершена
50 651.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 253.26 UAH
Номер:
0681ca8668c9489ea5046dd04c831bd2
Внутрішній номер закупівлі:
11378072
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-06-001768-b
Замовник:
Бучанський навчально-виховний комплекс "спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" № 3 Бучанської міської ради Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
25897592
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна 46 - А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ярошинська Людмила 380508374764 tendernvk3bucha@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
50 651.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
253.26 UAH
Період уточнення:
06.09.2021 12:07 - 13.09.2021 09:00
Період прийому пропозицій:
13.09.2021 16:00 - 17.09.2021 00:00
Аукціон:
з 17.09.2021 12:39
Період кваліфікації:
17.09.2021 00:04 - 20.09.2021 10:21
Період завантаження договору:
20.09.2021 10:21 - 10.10.2021 10:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 7-ми банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3б.д з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Повний розрахунок проводиться Покупцем в термін до 10 банківських днів з моменту поставки товару та підписання видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cтіл шкільний одномісний
Кількість
22 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
стілець учнівський
Кількість
26 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
шафа для документів з відкритим верхом
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
шафа для одягу однодверна без антресолі
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
Оскарження: 20.09.2021 10:21 - 23.09.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2951806476
-
Контактна особа:
Чабаненко Валерій Володимирович +380664814450 mebelperseus@gmail.com
-
Адреса:
25031, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 26, корп. 1, кв. 130
Оскарження: 20.09.2021 10:21 - 23.09.2021 00:00
Початкова пропозиція
50 650.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
50 650.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.09.2021 10:21
Документи
46
Скарги
0
Контракти
Номер:
72717e0d514f42118ca6722b1267fb98
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-06-001768-b-c1
Постачальник:
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2951806476
-
Контактна особа:
Чабаненко Валерій Володимирович +380664814450 mebelperseus@gmail.com
-
Адреса:
25031, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 26, корп. 1, кв. 130
Номер договору:
73
Сума договору:
50 650.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
до 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
06.10.2021 00:00
Статус:
Виконаний