• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Печатки та штампи

Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; сертифікати, гарантійні листи виробника; рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі:абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.

Торги не відбулися

2 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10.20 UAH
Номер: 06d5105cbc63443c97d7b9d18372b335
Внутрішній номер закупівлі: 11341926
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-02-008054-a   
Замовник: Баранівська міська рада
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна +380414478476 b.meriya1@ukr.net http://mrada-baranivka.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 040.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10.20 UAH
Період уточнення: 02.09.2021 14:50 - 08.09.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 08.09.2021 00:00 - 10.09.2021 00:00
Аукціон: з 10.09.2021 12:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Печатка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20 На карті
штампи
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20 На карті