-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Закупівля крісел для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Шановні партнери!. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Під час використання електронної системи закупівель при поданні пропозицій, нагадуємо про необхідність урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не забудьте накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію! Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно із Додатком №2. Категорія Замовника: відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Торги не відбулися
15 010.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.10 UAH
мін. крок: 1% або 150.10 UAH
Номер:
0aa24e71d22c4b2c8f30c18adc8ceb88
Внутрішній номер закупівлі:
11341468
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-02-003457-b
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20588716
-
Адреса:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Кушта Інна Олександрівна 380931422691 kushta.uhe@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
15 010.20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
150.10 UAH
Період уточнення:
02.09.2021 14:40 - 08.09.2021 14:50
Період прийому пропозицій:
09.09.2021 14:50 - 14.09.2021 14:50
Аукціон:
з 15.09.2021 15:37
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписРозрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість: Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2021