-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт санвузлів ВНМД по наданню допомоги пацієнтам з підозрою (підтвердженням) на Covid-19 КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» на вул. Матейки, 34 (додаткові роботи)»», 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
224 664.95
UAH без ПДВ
Номер:
844bd973742a43bd942a2cd3b48ef5ff
Внутрішній номер закупівлі:
11325588
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-01-001838-c
Замовник:
КНП МКЛ № 1 ІФМР
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993322
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Вовк Ірина Михайлівна +380342533791 mkl1ivfr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до рішення Уповноваженої особи оформленого протоколом від 15.04.2021 року №101 між Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) і Підрядником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІНВЕЛЛІ» (далі - ТОВ «ГРІНВЕЛЛІ») було укладено Договір про закупівлю робіт від 15.04.2021 року № 224 (далі – Договір про закупівлю). Найменування робіт: «Капітальний ремонт санвузлів ВНМД по наданню допомоги пацієнтам з підозрою (підтвердженням) на Covid-19 КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» на вул. Матейки, 34»». Вид договірної ціни робіт Договору про закупівлю динамічний, який становив - 1 183 198,00 грн. без ПДВ. Під час виникнення робіт за Договором про закупівлю від 15.04.2021 року №101 у Замовника виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, вартість який не перевищував 50 відсотків ціни укладеного Договору про закупівлю, за результатами проведеної процедури закупівлі, відповідно до Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України» (зі змінами). Вартість аналогічних робіт складає 224664,95 грн. (двісті двадцять чотири тисячі шістсот шістдесят чотири грн. 95 коп.) без ПДВ. На підставі складеного дефектного акту у зв’язку з тим, що необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт за об’єктом «Капітальний ремонт санвузлів ВНМД по наданню допомоги пацієнтам з підозрою (підтвердженням) на Covid-19 КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» на вул. Матейки, 34 (додаткові роботи)»» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що Замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Враховуючи, що у Замовника після укладення Договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а також те що загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни Договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі - UA-2021-04-16-003096-c Уповноваженою особою ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого Підрядника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «ГРІНВЕЛЛІ», надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконуються цим Підрядником та потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва після введення об’єкта в експлуатацію. Додаткові аналогічні роботи поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, є такими, що технічно та економічно пов’язані з укладеним Договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник - ТОВ «ГРІНВЕЛЛІ». Враховуючи зазначене, у Замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість:
224 664.95 UAH без ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт санвузлів ВНМД по наданню допомоги пацієнтам з підозрою (підтвердженням) на Covid-19 КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» на вул. Матейки, 34 (додаткові роботи)»»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІНВЕЛЛІ"
Оскарження: 01.09.2021 16:29 - 12.09.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
42257063
-
Контактна особа:
Вовк Ірина Михайлівна 53-37-91 mkl1ivfr@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с. Хриплин, вул. Тиха, 2
Оскарження: 01.09.2021 16:29 - 12.09.2021 00:00
Ціна пропозиції
224 664.95 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.09.2021 16:29
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
573cbb57421844bba1ad0763d6a85e2b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-09-01-001838-c-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІНВЕЛЛІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42257063
-
Контактна особа:
Вовк Ірина Михайлівна 53-37-91 mkl1ivfr@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, с. Хриплин, вул. Тиха, 2
Номер договору:
390
Сума договору:
224 664.95 UAH без ПДВ
Період дії договору:
до 10.10.2023 03:00
Дата підписання:
14.09.2021 00:00
Статус:
Розірваний