-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні Чорнівського НВК (котельня загальноосвітньої школи) по вул.Головній, 15 в с.Чорнівка Чернівецької міської територіальної громади
Завершена
620 809.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 104.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 104.05 UAH
Номер:
1e9b88668bcd4fd4b8745c742d4c5bb6
Внутрішній номер закупівлі:
11293686
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-08-30-006746-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44327100
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Віталій Гулейчук +380372524076 v.guleychuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
620 809.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
3 104.05 UAH
Період уточнення:
30.08.2021 15:32 - 03.09.2021 09:00
Період прийому пропозицій:
03.09.2021 09:00 - 08.09.2021 00:00
Аукціон:
08.09.2021 14:17 - 08.09.2021 14:40
Період кваліфікації:
08.09.2021 14:40 - 10.09.2021 14:07
Період завантаження договору:
10.09.2021 14:07 - 30.09.2021 14:07
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписЗамовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписАкти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт котельні Чорнівського НВК (котельня загальноосвітньої школи) по вул.Головній, 15 в с.Чорнівка Чернівецької міської територіальної громади
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.10.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ"
Оскарження: 10.09.2021 13:59 - 15.09.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
32929776
-
Контактна особа:
Скринчук Тарас Петрович 380958381986 TENDER@POLIART.COM.UA
-
Адреса:
Україна, 58018, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННО-КІЛЬЦЕВА, будинок 3/168
Оскарження: 10.09.2021 13:59 - 15.09.2021 00:00
Початкова пропозиція
445 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
438 791.89 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.09.2021 13:59
Відповіді на вимоги
1
Документи
44
Скарги
0
ТОВ "АВІКБУДПРОЕКТ"
Оскарження: 10.09.2021 14:07 - 15.09.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
35344796
-
Контактна особа:
Юрій Апостолюк +380958908089 avikbud@gmail.com
-
Адреса:
59006, Україна, Чернівецька область, село Панка, ВУЛ.ЛІСОВА, будинок 20
Оскарження: 10.09.2021 14:07 - 15.09.2021 00:00
Початкова пропозиція
614 374.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
440 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.09.2021 14:07
Відповіді на вимоги
1
Документи
36
Скарги
0
Контракти
Номер:
ec280853c62847d7b8c2805b3606b800
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-30-006746-a-c1
Постачальник:
ТОВ "АВІКБУДПРОЕКТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35344796
-
Контактна особа:
Юрій Апостолюк +380958908089 avikbud@gmail.com
-
Адреса:
59006, Україна, Чернівецька область, село Панка, ВУЛ.ЛІСОВА, будинок 20
Номер договору:
143
Сума договору:
303 713.50 UAH з ПДВ
Сума договору:
253 094.59 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
15.09.2021 12:00
Статус:
Виконаний