-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" (1 черга, продовження робіт)
Завершена
5 475 767.00
UAH з ПДВ
Номер:
560c1a9bbdde4d2b8a93801b5aa6898a
Внутрішній номер закупівлі:
11281371
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-08-28-008181-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26503980
-
Адреса:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Дмитро Михайлюк +380932682037 00113@dn.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" (далі – проєкт будівництва).
Задля реалізації проєкту будівництва департамент у травні 2020 року здійснив оголошення закупівлі робіт за процедурою відкритих торгів та з переможцем торгів ПП «Юг-Сервіс» 19.06.2020 уклав договір підряду №54б-20.
У подальшому через зміну проєктних рішень проєкт будівництва зазнав змін, зокрема було виокремлено дві черги будівництва. Згідно експертного звіту № 10-0420-21 від 27.07.2021 1-а черга будівництва включає види робіт, що передбачалися первинним проектом із уточненням їх обсягів. Для завершення 1-ї черги будівництва потрібно виконати залишкові роботи, передбачені договором № 54б-20, та додаткові аналогічні роботи, виникнення яких зумовлено уточненням обсягів робіт, які додані до 1-ї черги проєкту та не можуть бути реалізовані в рамках договору № 54б-20.
Таким чином, для приведення договору № 54б-20 у відповідність до відкоригованого проєкту будівництва його вартість додатковою угодою № 2 було зменшено до 11 104 362,50 грн. Наразі існує необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, які складаються із змінених та додаткових робіт, що були передбачені договором № 54б-20.
Через те, що додаткові роботи тотожні тим, що виконувались за основним договором, а також, що вони технічно пов'язані, тому є необхідність закупівлі додаткових робіт саме у ПП «Юг-Сервіс».
Вартість аналогічних робіт становить 5 475 767,00 грн. та є меншою ніж 50% від ціни основного договору зі змінами.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) за закупівлею ID: UA-2020-05-08-004658-b: повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2020, повідомлення про внесення змін до договору від 26.08.2021;
2) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області від 02.03.2020 № 05-0438-19 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" (коригування);
3) експертний звіт Східної філії ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 27.07.2021 № 10-0420-21 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" (коригування).
Очікувана вартість:
5 475 767.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 30%
- Подіяінша подія
- Опис«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях90 календарні дні
інша подія - 65%
- Подіяінша подія
- ОписОплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписЗамовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" (1 черга, продовження робіт)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГ- СЕРВІС"
Оскарження: 28.08.2021 17:17 - 08.09.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30868099
-
Контактна особа:
Окорочков Павло Юрійович +380955860367
-
Адреса:
85600, Україна, Донецька область, місто Мар'їнка, ПРОСПЕКТ ДРУЖБИ будинок 2 А
Оскарження: 28.08.2021 17:17 - 08.09.2021 00:00
Ціна пропозиції
5 261 795.18 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2021 17:17
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
f891811e6eb247c587bb0d3cde91740a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-28-008181-a-a1
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГ- СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30868099
-
Контактна особа:
Окорочков Павло Юрійович +380955860367
-
Адреса:
85600, Україна, Донецька область, місто Мар'їнка, ПРОСПЕКТ ДРУЖБИ будинок 2 А
Номер договору:
89б-21
Сума договору:
5 261 795.18 UAH з ПДВ
Сума договору:
4 384 829.32 UAH без ПДВ
Період дії договору:
10.09.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання:
10.09.2021 15:17
Статус:
Підписаний