-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Технічне переоснащення системи пожежного захисту приміщень тягової підстанції Тік»
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 календарних днів з дня направлення рознарядки, та завершити виконання робіт не пізніше – 17.12.2021 з правом дострокового виконання. Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту виконання робіт на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На підтвердження реєстрації Підрядник протягом 3 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних направляє квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на електронну адресу Замовника, яка вказана в договорі у розділі «Реквізити сторін». Якщо Підрядник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк для оплати за отримані Замовником роботи починає свій перебіг з дня реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их.
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
40081237
-
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту виконання робіт на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На підтвердження реєстрації Підрядник протягом 3 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних направляє квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на електронну адресу Замовника, яка вказана в договорі у розділі «Реквізити сторін». Якщо Підрядник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк для оплати за отримані Замовником роботи починає свій перебіг з дня реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
39345421
-
Контактна особа:
Олександр Гур'єв +380675625478 ptaudit2016@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БАЗОВА, будинок 8
Оскарження: 09.09.2021 15:34 - 14.09.2021 00:00
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
39345421
-
Контактна особа:
Олександр Гур'єв +380675625478 ptaudit2016@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БАЗОВА, будинок 8