-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Шкільні меблі» - Комплект меблів для учнів (двомісний стіл+2 стільця) на виконання громадського бюджету проект № 51 «Musical Steps» в КЗШ № 68
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Торги не відбулися
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Номер:
2226635b27d84461b11237aad4089bf2
Внутрішній номер закупівлі:
11258621
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-08-27-006766-a
Замовник:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02124781
-
Адреса:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Анна Кормич Костянтинівна 097-894-21-89 upov@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
40 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
200.00 UAH
Період уточнення:
27.08.2021 10:58 - 02.09.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
27.08.2021 10:58 - 12.09.2021 00:00
Аукціон:
з 13.09.2021 14:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару протягом 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів для учнів (двомісний стіл+2 стільця)
Кількість
16 комплект
Період постачання
до 15.11.2021