• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Молоко коров»яче (ультрапастеризоване молоко)

Молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г Молоко коров’яче питне (ультрапастеризоване), жирність не менше 2,5% для безпосереднього вживання в їжу. Зовнішній вигляд та консистенція: Однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру. Смак і запах: Чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів. Для ультрапастеризованого молока — з легким присмаком пастеризації Колір Білий, рівномірний за всією масою Термін придатності від 2 тижнів, але не більше ніж до 45 діб. Вага (об’єм) упаковки масою нетто від 900 г до 2000 г у спожиткове асептичне паковання: пакети типу «Тетра-Брік-Асептик» або «Тетра-Фино-Асептик» та інше спожиткове асептичне паковання вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами або закордонного виробництва, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Молоко питне у спожитковому пакованні укладають у транспортне паковання: групове паковання (блоками) у термозсідальну плівку згідно з ГОСТ 25951, лотки з вічками згідно з ГОСТ 9142, ящики картонні, полімерні або дротяні згідно з чинними нормативними документами або в інші види тари, дозволені для контакту з харчовими продуктами центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Кожна одиниця спожиткової тари повинна бути чиста, не пошкоджена та промаркована згідно ДСТУ 2661:2010. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: 1) Якість товару повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ або технічним умовам виробника та підтверджуватись документами відповідно до вимог діючого законодавства. 2) Строк придатності товару на момент поставки не повинен бути меншим, ніж 90% до кінцевої дати споживання. 3) Товар повинен бути переданий у тарі та упакований звичайним для нього способом в упаковку, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Дефекти упаковки недопустимі. Маркування повинно містити: назву і адресу виробника, повну назву продукту, його склад, масу нетто, брутто, кінцеву дату споживання або дату виробництва та строк придатності, мікробіологічні показники, умови зберігання і інформаційні дані про харчову цінність 100 г продукту. 4) Товар постачається окремими партіями протягом загального строку поставки товару, за заявками Замовника 1 раз на тиждень. Поставка кожної партії товару здійснюється протягом 3-х діб з дати отримання заявки від Замовника (телефоном, факсом, електронною поштою). 5) Кожна партія товару має супроводжуватися документами відповідно до діючого законодавства (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку товару, тощо). 6) Доставка (перевезення) за місцем призначення (до комори закладів Замовника) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника (Постачальника) обов’язково транспортним засобом, який вказано в інформаційній довідці. 7) Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який був поставлений за договором, на якість та відповідність санітарно-гігієнічним нормам з поширенням результатів перевірки якості будь-якої частини товару на всю партію. Витрати Замовника на лабораторне дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник. 8) В разі виявлення неякісного товару постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом одного робочого дня. 9) Ціна товару повинна включати вартість транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставку до комори закладів Замовника, усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою цього товару. 10) Учасник (Постачальник) повинен зменшити ціну на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньоринкову ціну за одиницю даного товару по Дніпропетровської області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньо ринкову ціну по Дніпропетровської області, Учасник (Постачальник) має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньоринкової ціни по Дніпропетровської області. 11) У разі коливання ціни за одиницю Товару на ринку в сторону збільшення, Постачальник письмово звертається до Споживача листом, в якому пропонує нову ціну за одиницю Товару з урахуванням коливання ціни такого Товару на ринку, до 10 відсотків порівняно із ціною за одиницю Товару, визначеною в Договорі. Разом із листом Постачальник повинен надати оригінал довідки виданої Дніпропетровським обласним управлінням статистики або Дніпропетровською торгово-промисловою палатою України, тощо або іншого органу, який має на це повноваження, із зазначенням зміненої ціни за одиницю Товару на ринку по Дніпропетровській області (далі – Довідка), яка підтверджує та обґрунтовує збільшення ціни порівняно з ціною за одиницю Товару, встановленою у Додатку 1 до Договору. Ціна за одиницю Товару може бути підвищена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю- не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Ціна за одиницю Товару коригується за наступним алгоритмом: нова ціна визначається як ціна пропозиції Учасника за результатами аукціону, помножена на відношення середньоринкової ціни, визначеної на момент внесення змін до Договору (на підставі довідки), до середньоринкової ціни визначеної на день аукціону. 12) Відповідно до частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, у разі порушення Учасником (Постачальником) зобов'язань за Договором, Замовник має право відмовитись від встановлення в майбутньому господарських відносин з Учасником. Місце поставки товару: Дніпропетровська область, с.Святовасилівка, с.Промінь, с.Незабудине, с.Новомар'ївка с.Березнуватівка (заклади освіти Святовасилівської сільської ради). Кількість : 2 908л. Умови оплати: 1.Розрахунки Покупця проводяться за фактично поставлений Постачальником Товар не пізніше 20 календарних днів з моменту підписання Сторонами накладних про отримання Товару. 2. У разі затримки бюджетного фінансування на строк понад 20 календарних днів, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем не пізніше 5 робочих днів з дати зарахування бюджетних коштів на відповідний реєстраційний рахунок Покупця. 3. Оплата за Товар здійснюється у безготівковій формі із реєстраційних рахунків Покупця у національній валюті України по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. 4. Платіжні зобов’язання Покупця виникають при наявності відповідних бюджетних призначень (бюджетних асигнувань). 5. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів з боку Державної казначейської служби України.

Торги відмінено

72 910.00 UAH з ПДВ
Номер: ea905ba3bdfd466a9a133faba07e491f
Внутрішній номер закупівлі: 11253230
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-019889-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СВЯТОВАСИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Віра Сафоненко +380974232004 vokmst_svyat@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 72 910.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.08.2021 19:39 - 31.08.2021 09:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 2908 шт.
Період постачання до 24.12.2021
Місце постачання 52433, Україна, Дніпропетровська область, згідно дислокації, Комунальні заклади освіти Святовасилівської сільської ради На карті

Інформація про скасування

Номер: 83a90de600f64f2c8488e2d06e44a6d8
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Замовником не вірно вказано обсяг закупівлі
Дата опублікування: 27.08.2021 12:39
Дата виконання: 27.08.2021 12:39
Статус:
Виконано