• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісні меблі

1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 18.08.2021, №1-02/08-21 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; 44070248 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ФОП Коваленко Максим Вікторович 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 3238317556 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. 03190, м.Київ, вул. Ставропольська, буд. 27/29, кв. 156, +380960074448 6. Назва предмета закупівлі. Офісні меблі (приладдя для комплектування кабінетів початкової школи) (Нова українська школа) (Код за ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) 7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 4 найменування, відповідно до документації, до 31.12.2021 8. Ціна та строк виконання договору. 20 000,00 грн. без ПДВ, до 31.12.2021

Завершена

20 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 4ee0ea88845d49da805e75346dbe88dc
Внутрішній номер закупівлі: 11167912
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-010990-a   
Замовник: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Віктор Скибун +380955934669 ugrszngsr@ukr.net http://gora-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісло Прима (RT-016) сітка чорно-сіра
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл письмовий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Тумба з дверцятами
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Тумба з шухлядами
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОВАЛЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
Ціна пропозиції 20 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.08.2021 15:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: ca1641a15ab34c43a0f49fa28a7baf0e
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-18-010990-a-a1
Постачальник: КОВАЛЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
Номер договору: № 1-02/08-21
Сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 18.08.2021 15:42
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 1-02_08-21.pdf
p7s
sign.p7s