• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір та файли код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Папір та файли згідно договору №46 від 12.08.2021р. на суму 1165,00 грн без ПДВ

Завершена

1 120.00 UAH без ПДВ
Номер: 7a03837a75774a0f960ab977f7611de0
Внутрішній номер закупівлі: 11088306
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-12-007988-a   
Замовник: КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"
Контактна особа: Карякіна Таїсія Володимирівна +380563245027 tercentrpavl@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 120.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Робоча, 136 На карті
Файли А4 плотний 0,4 мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штуки
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Робоча, 136 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Орлов В.М.
Ціна пропозиції 1 120.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.08.2021 15:11
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 425ce424fca14bec8e54463aa3920fa3
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-12-007988-a-b1
Постачальник: ФОП Орлов В.М.
Номер договору: 46
Сума договору: 1 120.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.08.2021 00:00 - 31.08.2021 23:59
Дата підписання: 12.08.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s