• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (санація) будівлі Чорнобаївського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Білозерської районної ради по вул. Галицькій, 21, с. Чорнобаївка, Білозерського району, Херсонської області» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Категорія Замовника Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 7 до тендерної документації;— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:- назва Замовника: Чорнобаївська сільська рада: Юридична адреса: 75024, с. Чорнобаївка Херсонського району Херсонської області;- код ЄДРПОУ: 26347342;- р/р UA748201720355109025000040804, Державна казначейська служба України, м. Київ.

Завершена

1 938 761.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 387.61 UAH
Номер: 27890585ed2e4f3bb6ae32ec913ff0b4
Внутрішній номер закупівлі: 11015207
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-011060-a   
Замовник: Чорнобаївська сільська рада
Контактна особа: ольга шайн +380999729083 chornobaivska.sr.rada@gmail.com http://zakupki.prom.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 1 938 761.10 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 387.61 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 9 000.00 UAH
Період уточнення: 06.08.2021 16:04 - 13.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 06.08.2021 16:04 - 23.08.2021 00:00
Аукціон: 25.08.2021 13:46 - 25.08.2021 14:09
Період кваліфікації: 25.08.2021 14:09 - 28.08.2021 15:07
Період завантаження договору: 28.08.2021 15:07 - 17.09.2021 15:07
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (санація) будівлі Чорнобаївського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Білозерської районної ради по вул. Галицькій, 21, с. Чорнобаївка, Білозерського району, Херсонської області» (коригування)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.11.2021
Місце постачання 75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка, Херсонський район, вул. Галицька, 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"

Оскарження: 28.08.2021 15:07 - 08.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 762 185.36 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 762 185.36 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.08.2021 15:07
Відповіді на вимоги 12
Документи 70
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"
Початкова пропозиція 1 871 855.38 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 871 855.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: 1bc15fc3fd8245d988df3ba837d63d26
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-06-011060-a-a1
Постачальник: ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"
Номер договору: 86
Сума договору: 1 762 185.36 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 468 487.80 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.09.2021 14:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s