• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги» (Друк книг - ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги»)

1. Найменування замовника: відділ культури Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20952932. 4. Місцезнаходження замовника: 68000, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру 33. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Федорова Олена Миколаївна, головний бухгалтер, e-mail: alenacultura@gcn.ua, тел. +380677434028. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Друк книг - ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги» (окремі частини предмету закупівлі). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню, що зазначене у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 послуг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру 33. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором проводяться на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів надання послуг. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 94 862,00 грн. (дев’яносто чотири тисячі вісімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «12» серпня 2021 року. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «17» серпня 2021 року. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».

Завершена

94 862.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 474.31 UAH
Номер: 567ef272349e4a888becb97ab42d23c3
Внутрішній номер закупівлі: 11006504
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-004928-a   
Замовник: Відділ культури Чорноморської міської ради Одеської області
Контактна особа: Олена Федорова +380963642386 alenacultura@gcn.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 94 862.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 474.31 UAH
Період уточнення: 06.08.2021 11:49 - 12.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 12.08.2021 00:00 - 17.08.2021 00:00
Аукціон: 18.08.2021 11:31 - 18.08.2021 12:06
Період кваліфікації: 18.08.2021 12:06 - 26.08.2021 13:37
Період завантаження договору: 26.08.2021 13:37 - 15.09.2021 13:37
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Друк книг - ДК 021:2015 код 79810000-5 «Друкарські послуги»
Код ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги
Кількість 8 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру 33 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "505"

Оскарження: 26.08.2021 13:37 - 31.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 71 602.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.08.2021 13:37
Документи 16
Скарги 0
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 90 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
59 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гратек"
Початкова пропозиція 94 313.83 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 8
Скарги 0
КП "ОМД"
Початкова пропозиція 90 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
64 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 16
Скарги 0

Контракти

Номер: a2c1ff2c7e964318a04103c7a74e8961
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-06-004928-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "505"
Номер договору: 178
Сума договору: 59 980.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 14.09.2021 17:00
Статус:
Виконаний
pdf
дог 178.pdf
pdf
ДУ 1 Д 178.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s