-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Завершена
26 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
Номер:
9d2f3c8ecfe8406786cbc687ff27b4a0
Внутрішній номер закупівлі:
10904202
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-07-29-005235-b
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24536739
-
Адреса:
65012, Україна, Одеська область, Місто Одеса, ВУЛ. МАРІЇНСЬКА, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бучацька Олена Миколаївна +380672850245 tender3.mcrmr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
26 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
130.00 UAH
Період уточнення:
29.07.2021 13:42 - 04.08.2021 11:00
Період прийому пропозицій:
04.08.2021 11:00 - 09.08.2021 17:00
Аукціон:
з 10.08.2021 15:09
Період кваліфікації:
09.08.2021 17:02 - 09.08.2021 18:12
Період завантаження договору:
09.08.2021 18:12 - 29.08.2021 18:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписІнформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Всі поставлені товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Період уточнення інформації про закупівлю 04.08.2021 року 11.00; Перелік критеріїв оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Мова пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в 0,5 відсотка або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі - 130,00 гривень. Оплата здійснюється "Замовником" за замовлений товар згідно накладної або видаткової накладної (ст. 49 ч.1 БКУ від 08.07.2010 року 2456-Y1) з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Покупець зобов’язується сплатити за Товар згідно накладної або видаткової накладної, наданими для оплати, на протязі 15-ти банківських днів після поставки Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Кількість
2000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Оскарження: 09.08.2021 18:12 - 12.08.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
32521649
-
Контактна особа:
Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529 tender@utecon.com
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31
Оскарження: 09.08.2021 18:12 - 12.08.2021 00:00
Початкова пропозиція
25 920.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 920.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.08.2021 18:12
Документи
6
Скарги
0
Контракти
Номер:
3fbd4aeff0f04850b1dde8936eafcb06
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-29-005235-b-b1
Постачальник:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32521649
-
Контактна особа:
Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529 tender@utecon.com
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31
Номер договору:
47
Сума договору:
12 960.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
10 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.08.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
25.08.2021 00:00
Статус:
Виконаний