• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів: стіл учнівський, стілець учнівський)

1.Найменування замовника: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Гімназія № 11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня - дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам'янської міської ради. 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднаннями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, що зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 20290129. 4. Місцезнаходження замовника: країна Україна, індекс 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпенко Ірина Олексіївна, посада юрисконсульт; телефон (067) 95 22 180, e-mail: gimnaziya_11new@ukr.net, країна Україна, індекс: 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів: стіл учнівський, стілець учнівський). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 90 (дев’яносто) комплектів шкільних меблів (стіл учнівський, стілець учнівський) 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: країна Україна, індекс 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: «до 31 серпня 2021 року» 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України та проводяться в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактично отриманий Товар, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та накладної. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник має право провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 150 календарних днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без пені. На згоду з положенням п. 4.2 Договору учасник закупівлі надає гарантійний лист. 10.1. Тип оплати: після оплата; 10.2. Тип днів: календарні; 10.3. Розмір оплати (%): 100; 10.4. Період (днів): 45. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 86 760 грн. (вісімдесят шість тисяч сімсот шістдесят гривень). 12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): «03» серпня 2021 року час 00 год. 00 хв.» 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): «06» серпня 2021 року час 12 год. 00 хв.» 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5% до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5% від очікуваної вартості (433,80 грн.). 18. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України - 60 723,00 грн. (шістдесят тисяч сімсот двадцять три гривні 00 копійок), кошти місцевого бюджету – 26 037,00 грн. (двадцять шість тисяч тридцять сім гривень 00 копійок). 19. Вид предмета закупівлі: Товари. 20. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. 21. Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник погоджується з тим, що замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо: - у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з документів, які вимагає Замовник; - документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію; 23. Дата та час проведення аукціону: Визначається автоматично та оголошується безпосередньо в системі електронних закупівель (учасник самотужки відстежує призначену системою дату та час проведення аукціону) 24. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

86 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 433.80 UAH
Номер: e9bd12ac5c604545be9d57cf879852a3
Внутрішній номер закупівлі: 10894290
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-009671-b   
Замовник: Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов 1 ступеня - дошкільний навчальний заклад "Еврика" Кам'янської міської ради
Контактна особа: Ірина Олексіївна Карпенко +380679522180 gimnaziya_11new@ukr.net http://gymnasia11.org/
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 86 760.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 433.80 UAH
Період уточнення: 28.07.2021 16:23 - 03.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 03.08.2021 12:00 - 06.08.2021 12:00
Аукціон: з 09.08.2021 14:27
Період кваліфікації: 06.08.2021 12:04 - 11.08.2021 09:59
Період завантаження договору: 11.08.2021 09:59 - 31.08.2021 09:59
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів: стіл учнівський, стілець учнівський)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 90 комплект
Період постачання до 31.08.2021
Місце постачання 51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Миру, 20 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Оскарження: 11.08.2021 09:59 - 14.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 86 760.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
86 760.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.08.2021 09:59
Документи 30
Скарги 0

Контракти

Номер: 0175f482c77e4e1a899c544be1c319d4
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-28-009671-b-a1
Постачальник: ФОП ГОШКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Номер договору: 27/21
Сума договору: 86 760.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 12.08.2021 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
ДОГОВІР ШКІЛЬНІ МЕБЛІ.pdf
p7s
sign.p7s