• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Дидактичні матеріали - ДК 021:2015: код 39162000-5 «Приладдя для навчальних закладів»)

1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, спеціаліст - юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дидактичні матеріали - ДК 021:2015: код 39162000-5 «Приладдя для навчальних закладів». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39162000-5 «Приладдя для навчальних закладів». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 найменувань (538 штук). 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти, підпорядковані управлінню освіти Долинської міської ради Кіровоградської області. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 213 277,00 грн. (двісті тринадцять тисяч двісті сімдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету 191 949,00 грн., Кошти місцевого бюджету 21 328,00 грн.. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «13» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

213 277.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 132.77 UAH
Номер: 605d2d3bc380447fb7754afc39625d8f
Внутрішній номер закупівлі: 10886546
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-004068-b   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анастасія Андріївна Мироненко +380506948674 dolin_vo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 213 277.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 132.77 UAH
Період уточнення: 28.07.2021 11:58 - 03.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 28.07.2021 11:58 - 13.08.2021 00:00
Аукціон: 13.08.2021 13:37 - 13.08.2021 14:16
Період кваліфікації: 13.08.2021 14:16 - 27.08.2021 10:16
Період завантаження договору: 27.08.2021 10:16 - 16.09.2021 10:16
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дидактичні матеріали - ДК 021:2015: код 39162000-5 «Приладдя для навчальних закладів»
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 17 найменувань
Період постачання до 01.10.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА

Оскарження: 18.08.2021 13:51 - 29.08.2021 00:00
Початкова пропозиція 196 894.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
185 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.08.2021 13:51
Відповіді на вимоги 10
Документи 27
Скарги 0
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

Оскарження: 25.08.2021 15:39 - 05.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 208 897.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
185 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.08.2021 15:39
Відповіді на вимоги 10
Документи 37
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"

Оскарження: 27.08.2021 10:16 - 07.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 212 870.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
187 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.08.2021 10:16
Відповіді на вимоги 10
Документи 26
Скарги 0
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 203 344.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
194 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 16
Скарги 0
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 208 449.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
202 340.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 16
Скарги 0

Контракти

Номер: d3c0e8d2ac5c43788844aa5c09b065aa
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-28-004068-b-a1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"
Номер договору: 21/21
Сума договору: 187 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 07.09.2021 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 21.21 від 07.9.2021 року.pdf
pdf
ДУ№1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s