• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги по проведенню тестування системи електронного документообігу

Послуги по проведенню тестування системи електронного документообігу

Завершена

35 354.86 UAH з ПДВ
Номер: 5222476317964ac49d3f36f8b08c23b5
Внутрішній номер закупівлі: 10882382
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-28-001108-b   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактна особа: Іван Іванов +380443634333 ivan.ivanov@infotech.gov.ua https://infotech.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 35 354.86 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по проведенню тестування системи електронного документообігу комп’ютерної програми «МІА:Документообіг» щодо можливості інтеграції з тестовим майданчиком Підсистеми погодження НПА Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версія 2.0 та забезпечення їх інформаційної взаємодії
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 1 послуга
Період постачання до 01.10.2021
Місце постачання 04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська,15Б На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "
Ціна пропозиції 35 354.86 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.07.2021 09:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: aab8b4139820447cb236233717f59a21
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-28-001108-b-b1
Постачальник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "
Номер договору: 7225/3/21-Ю/П
Сума договору: 35 354.86 UAH з ПДВ
Сума договору: 29 462.38 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.07.2021 00:00 - 01.10.2021 00:00
Дата підписання: 27.07.2021 18:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s