• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Ковдра 140*205 140*276,00=38640,00грн.;ковдра 140*100 30*149,00грн.=4470,00грн.; ковдра 90*90 10*105,00=1050,00грн.

На підставі Довідки №298 від 12.07.2021р. виділено додаткові кошти на придбання ковдр. Виходячі зі змісту ч.1ст.3 Закону, сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорії замовника. Замовники вносять інформацію про закупівлю до річного плану, обираючи при цьому за кожним предметом закупівлі один з видів закупівлі, визначений п.5 ч.2 ст.4 Закону, керуючись відповідними вартісними межами. Частиною 1 ст.4 Закону передбачено можливість внесення змін до річного плану, внаслідок чого дозволяється переодично вносити зміни відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо. Таким чином, ураховуючи що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; виділення додаткових коштів та ін. подібних випадках замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових або редагування/видалення існуючих рядків річного плану. Водночас ураховуючи поняття "предмет закупівлі" (п.22,ч.1, ст.1 Закону), такий предмет закупівлі у новоствореному рядку річного плану у разі виділення додаткових коштів вважатиметься новим предметом закупівлі. Тому вид закупівлі для такого предмету повинен визначатись замовнимком з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійсненні у поточному році чи проводяться під час внесення змін в пічний план та з дотриманням положень ч.10, ст.3 Закону. На підставі вищевикладеного провести закупівелю без використання електронної системи закупівель з обовязковим оприлюдненням в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель. Замовник відноситься до категорії 1-3 ч.1 ст.2 Закону

Завершена

44 160.00 UAH з ПДВ
Номер: a5713ecf44234eee8ecebff13f4c746d
Внутрішній номер закупівлі: 10835335
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-23-000996-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №4" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Хихло Тетяна Григорівна +380964037848 detstvo4@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 44 160.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ковдра 140*205 140*276,00=38640,00грн.;ковдра 140*100 30*149,00грн.=4470,00грн.; ковдра 90*90 10*105,00=1050,00грн.
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість 180 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Лахова Т.А.
Ціна пропозиції 44 160.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.07.2021 12:04
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 9ca9f49d7ecf4be883feefbcf215a5b7
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-23-000996-a-a1
Постачальник: ФОП Лахова Т.А.
Номер договору: 74
Сума договору: 44 160.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.07.2021 12:05 - 31.12.2021 12:05
Дата підписання: 23.07.2021 12:05
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s