• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція системи опалення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 м. Вугледара (додаткові роботи)

Завершена

714 048.00 UAH з ПДВ
Номер: d307c467ab76410c9078db551330214e
Внутрішній номер закупівлі: 1067452
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-21-001825-b   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Ігор Ігнатов +380671258785 dkb.p@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Розпорядженням голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04.07.2016 № 548 «Про затвердження Переліку об’єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами), передбачено фінансування по об'єкту ««Реконструкція системи опалення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 м. Вугледара». За рахунок зазначеного фінансування можливо виконувати додаткові роботи по згадуваному об’єкту відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації. Джерело фінансування - обласний бюджет, очікувана вартість закупівлі - 714 048,00 грн.; строк виконання робіт – 60 днів з дня підписання договору. 3. 13.08.2016 та 18.09.2017 Департаментом двічі оголошувалася та проводилась з використання електронної системи закупівель процедура закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція системи опалення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 м. Вугледара», номери оголошень про закупівлі UA-2016-08-13-000001-b, UA-2016-09-18-000006-c. В обох випадках єдину пропозицію подано ПП «Юг-Сервіс». Закупівля обидва рази не відбулась, у зв’язку з чим, керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі», 24.10.2016 укладено договір про закупівлю з ПП «Юг-Сервіс» № 74 буд, звіт про укладений договір оприлюднено в електронній системі закупівель, номер оголошення про закупівлю UA-2016-10-25-001051-b. З ПП «Юг-Сервіс». Протягом 2016-2017 років відповідно до проекту підрядником виконувалися будівельно-монтажні роботи. У 2017 році виникла необхідність уточнення обсягів робіт, які не були враховані проектом будівництва, та коригування проекту будівництва. Додаткові роботи виникли в результаті заміни однотрубної системи опалення на двотрубну. Відкоригованим проектом було передбачено установку додаткових секцій радіаторів в молодших класах, установку біметалевих радіаторів в кабінетах, раніш неврахованих первісним проектом. Також було передбачено додаткову прокладку трубопроводів опалення для підключення кабінетів, актового залу; передбачено установку повітряно-опалювальних агрегатів «Вулкан» для опалення актового залу та інше. Доручення провести коригування проекту будівництва надано за результатами розгляду листів підрядної організації та проектної організації, яка здійснює авторський нагляд на об’єкті будівництва. За результатами коригування у проектно-кошторисній документації було передбачено всі заплановані обсяги робіт. Нові роботи, що передбачено у відкоригованому проекті, по суті є продовженням робіт, які технологічно пов`язані з вже виконаними і становлять невід`ємну частину будівництва школи. Експертний звіт по проектно-кошторисній документації видано 09.06.2017 (№ 05-0197-17). З цих причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Залучення іншого підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру. Оскільки вартість робіт за первісним договором про закупівлю та вартість додаткових робіт сукупно перевищують вартісні межі, встановлені ст.. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави для здійснення закупівлі додаткових робіт за переговорною процедурою закупівлі, відповідно до п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерним комітетом 21.07.2017 (протокол № 134-П2 від 21.07.2017) проведені попередні переговори з ПП «Юг-Сервіс», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі наданих документів ПП «Юг-Сервіс» визнано таким, що відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі», запропоновано укласти договір саме з ПП «Юг-Сервіс». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 21.07.2016 № 548 (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 (зі змінами), оголошення про проведення процедур закупівель A-2016-08-13-000001-b, UA-2016-09-18-000006-c, UA-2016-10-25-001051-b; експертний звіт від 09.06.2017 № 05-0197-17
Очікувана вартість: 714 048.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція системи опалення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 м. Вугледара (додаткові роботи)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання 01.08.2017 - 01.10.2017
Місце постачання 85670, Україна, Донецька область, м. Вугледар, вул. Миру,2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГ- СЕРВІС"

Оскарження: 21.07.2017 23:12 - 01.08.2017 00:00
Ціна пропозиції 714 048.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.07.2017 23:14
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6e9673a3770b4bd2af6890284c878253
Ідентифікатор договору: UA-2017-07-21-001825-b-b1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГ- СЕРВІС"
Номер договору: 155 б
Сума договору: 714 048.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.08.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 15.08.2017 09:17
Статус:
Підписаний
PDF
155 б від 15.08.17 Рекон сис опал Вугл(дод роб).PDF
p7s
sign.p7s