• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рукавички оглядові

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 3. Довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки рукавичок оглядових/ рукавичок медичних одноразових/ рукавичок латексних/ нітрилових/ рукавичок процедурних одноразових/ рукавичок оглядових латексних, нестерильних, необпудрованих/ рукавичок оглядових латексних, стерильних, необпудрованих/ рукавичок оглядових нітрилових, нестерильних, необпудрованих, тощо. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Код НК 024:2019 Непудровані, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 56286 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 59096 Рукавички оглядові/процедурні з латексу гевеї, непудровані, стерильні; 47173 Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні

Завершена

78 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
Номер: ca98e9b373ac4ae0b0c758d65166c58b
Внутрішній номер закупівлі: 10432859
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-22-008211-c   
Замовник: Сумський державний університет
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна 380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 18420000-9 Аксесуари для одягуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 78 670.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 395.00 UAH
Період уточнення: 22.06.2021 14:36 - 29.06.2021 16:00
Період прийому пропозицій: 29.06.2021 16:20 - 05.07.2021 16:00
Аукціон: 06.07.2021 12:27 - 06.07.2021 13:08
Період кваліфікації: 06.07.2021 13:08 - 07.07.2021 14:13
Період завантаження договору: 07.07.2021 14:13 - 27.07.2021 14:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рукавички оглядові латексні, нестерильні, необпудровані, розмір S
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 3500 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові латексні, нестерильні, необпудровані, розмір М
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 3650 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові латексні, нестерильні, необпудровані, розмір L
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 1015 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові нітрилові, нестерильні, необпудровані розмір М
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 2400 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові латексні, стерильні, необпудровані, розмір S
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 100 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові латексні, стерильні, необпудровані, розмір L
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 115 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті
Рукавички оглядові латексні, нестерильні, обпудровані, розмір М
Код ДК 021:2015: 18424300-0 Одноразові рукавички
Кількість 200 пара
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Оскарження: 07.07.2021 14:13 - 10.07.2021 00:00
Початкова пропозиція 56 502.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
56 022.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.07.2021 14:13
Документи 11
Скарги 0
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА"
Початкова пропозиція 56 700.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
56 305.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
Початкова пропозиція 60 998.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
56 501.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 16
Скарги 0
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
Початкова пропозиція 63 228.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
63 228.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "СТМ-Фарм"
Початкова пропозиція 64 421.65 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
64 421.65 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 7
Скарги 0

Контракти

Номер: b675b125eb77409abe67af4dbf2dcef3
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-22-008211-c-a1
Постачальник: ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
Номер договору: 420
Сума договору: 56 022.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 13.07.2021 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог №420 від 13.07.2021.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s