-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб обідний Домашній; Слойка одеська в асортименті 0,070 гр.; Круасан в асортименті 0,080 гр.; Булочка здобна шкільна асорті 0,080 грн.
Завершена
133 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 665.00 UAH
Номер:
8a3d5a95a4dd4955b993802051a3af45
Внутрішній номер закупівлі:
10389716
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-17-007157-b
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24536739
-
Адреса:
65012, Україна, Одеська область, Місто Одеса, ВУЛ. МАРІЇНСЬКА, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бучацька Олена Миколаївна +380672850245 tender3.mcrmr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
133 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
665.00 UAH
Період уточнення:
17.06.2021 13:54 - 24.06.2021 11:00
Період прийому пропозицій:
24.06.2021 11:00 - 02.07.2021 14:00
Аукціон:
з 05.07.2021 12:16
Період кваліфікації:
02.07.2021 14:04 - 06.07.2021 11:09
Період завантаження договору:
06.07.2021 11:09 - 26.07.2021 11:09
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписІнформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Всі поставлені товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Період уточнення інформації про закупівлю 24.06.2021 року 11.00; Перелік критеріїв оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Мова пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в 0,5 відсотка або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі - 665,00 гривень. Оплата здійснюється "Замовником" за замовлений товар згідно накладної або видаткової накладної (ст. 49 ч.1 БКУ від 08.07.2010 року 2456-Y1) з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Покупець зобов’язується сплатити за Товар згідно накладної або видаткової накладної, наданими для оплати, на протязі 15-ти банківських днів після поставки Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб обідний Домашній;
Кількість
5000 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Слойка одеська в асортименті 0,070 гр.;
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Круасан в асортименті 0,080 гр.;
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Булочка здобна шкільна асорті 0,080 грн.
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Оскарження: 06.07.2021 11:09 - 09.07.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
32521649
-
Контактна особа:
Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529 tender@utecon.com
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31
Оскарження: 06.07.2021 11:09 - 09.07.2021 00:00
Початкова пропозиція
132 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
132 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.07.2021 11:09
Документи
7
Скарги
0
Контракти
Номер:
62f883a837fa4dbaa75525edf46c4ce8
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-17-007157-b-a1
Постачальник:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32521649
-
Контактна особа:
Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529 tender@utecon.com
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31
Номер договору:
44
Сума договору:
69 824.10 UAH з ПДВ
Сума договору:
58 186.75 UAH без ПДВ
Період дії договору:
09.07.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
09.07.2021 00:00
Статус:
Виконаний