-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу)
1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.1. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.2. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 79 500,00 грн (Сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу) (Код за ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення). Кількість (3 найменування) – 8500 шт., а саме: - Залікова книжка- 3 500 шт. - Студентський квиток- 1 500 шт. - Навчальна картка здобувача вищої освіти – 3 500 шт. 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська,1 4. Строк поставки товару/надання послуг: протягом 3 діб з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше 16 липня 2021 року. 5. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі) 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 22.06.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 25.06.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
мін. крок: 1% або 795.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
08751177
-
Адреса:
03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях60 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2874806750
-
Контактна особа:
Андрей Худяков +380509079680 ggc.tender@gmail.com
-
Адреса:
02218, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ КІБАЛЬЧИЧА, будинок 9, квартира 22
Оскарження: 30.06.2021 12:04 - 03.07.2021 00:00
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2874806750
-
Контактна особа:
Андрей Худяков +380509079680 ggc.tender@gmail.com
-
Адреса:
02218, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ КІБАЛЬЧИЧА, будинок 9, квартира 22