• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки

Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 5 календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

600.00 UAH з ПДВ
Номер: 18938722917245318769b8d95751fbec
Внутрішній номер закупівлі: 10343194
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-15-001364-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Контактна особа: Гарбар Леся Миколаївна +380413351138 kot_sam@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 600.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки (спеціальні рецептурні бланки форми №3)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 400 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик, будинок 17 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Ціна пропозиції 504.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.06.2021 12:52
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 3c72ac73ed1049c3863d23606569fdc9
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-15-001364-c-a1
Постачальник: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Номер договору: 153
Сума договору: 504.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 420.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.06.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 15.06.2021 00:00
Статус:
Підписаний
Договір про закупівлю товару
p7s
sign.p7s