• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

стільці (меблі для сидіння)

1. Замовник: 1.1. Найменування: комунальний заклад "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради". 1.2. Код за ЄДРПОУ: 34129019. 1.3. Місцезнаходження: вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002. 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35411001077761 відкритий у Головному управлінні державної казначейської служби України у Миколаївській області, пр-т Леніна, буд. 141-в, м. Миколаїв, 54055, МФО 826013. 1.5. Уповноважена особа замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками (прізвище, ім.’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса) Трущенко Світлана Олександрівна, юрисконсульт комунального закладу "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради", вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002, тел. (05136) 5-65-01, факс (05136) 5-57-22, е-mail: kzcsprd@gmail.com. 2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 9426,00 грн. (дев`ять тисяч чотириста двадцять шість грн. 00 коп.) у т. ч. з ПДВ. У вартість предмета закупівлі входить доставка і складання стільців. 3. Інформація про предмет закупівлі. 3.1. Найменування предмета закупівлі стільці, код державного класифікатора – 39112000-0, (меблі для сидіння та їх частини, код державного класифікатора – 31.00.1). 3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002. 3.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг протягом місяця з дати укладання договору. 3.4. Детальний опис предмета закупівлі та технічні (якісні) вимоги до нього викладено в додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 3.5. Продавець зобов`язується одночасно з поставкою товару надати гігієнічний висновок, сертифікат якості, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов`язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України. 4. Термін дії договору договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2016 року, а у разі невиконання фінансових зобов`язань – до повного їх виконання. 5. Умови розрахунків Замовник проводить розрахунки з Продавцем у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару. Оплата здійснюєтьс у розмірі повної вартості товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця. Розрахунки проводяться відповідно до пред`явленого Продавцем рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. У разі якщо закупівлю не буде профінансовано в повному обсязі, Покупець залишає за собою право скоригувати перелік та кількість товарів. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному сканованному вигляді наступні документи: 1. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про Учасника: - реквізити (місцезнаходження, телефон, факс). Для юридичних осіб: - керівництво (посада, прізвище, імя, по-батькові). 2. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи-підприємця. Всі копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполученням "згідно з оригіналом" та відбитком печатки учасника (за наявності). 7. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі 06.05.2016 р. 17:00 год. 7. Дата та час початку подання пропозицій 10.05.2016 р. 8:00 год. 8. Дата та час закінчення подання пропозицій 13.05.2016 р. 8:00 год. 9. Крок аукціону 95,00 грн. (дев`яносто п`ять грн. 00 коп.) 10. Інша інформація 10.1 У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. 10.2 Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників згідно з п. 6 цього Оголошення та копія Статуту чи іншого установчого документу, а також документу, що підтверджує правомочність укладання договору про закупівлю в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.

Завершена

9 426.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95.00 UAH
Номер: ae69fb7c2b3f428197c8c2f400c7df6e
Внутрішній номер закупівлі: 102994
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-04-29-000080-a   
Замовник: комунальний заклад "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради"
Контактна особа: Картоусов Олег Федорович 0683132931 kzcsprd@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39112000-0 СтільціАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 9 426.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 29.04.2016 11:42 - 06.05.2016 16:00
Період прийому пропозицій: 10.05.2016 08:00 - 11.05.2016 17:00
Аукціон: 12.05.2016 15:22 - 12.05.2016 15:49
Період кваліфікації: 12.05.2016 15:49 - 17.05.2016 11:27
Період завантаження договору: 12.05.2016 15:49 - 01.06.2016 15:49

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴9 426.00 стільці (меблі для сидіння)