• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари, папір формату А4 та конверти

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: 7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/ дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами.

Завершена

530 238.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: d602521d3782403791525fd01ae80482
Внутрішній номер закупівлі: 10266415
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-09-010058-b   
Замовник: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Контактна особа: Наталія Никитенко +380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua http://court.gov.ua/tu11/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 530 238.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 700.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 15 900.00 UAH
Період уточнення: 09.06.2021 15:54 - 15.06.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 09.06.2021 15:54 - 25.06.2021 10:00
Аукціон: 29.06.2021 12:43 - 29.06.2021 13:04
Період кваліфікації: 29.06.2021 13:04 - 05.07.2021 16:34
Період завантаження договору: 05.07.2021 16:34 - 25.07.2021 16:34
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір формату А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2340 пачок
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С6
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 90000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти В4 з розширенням
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Файли формату А4+30 мкн, 100 шт., глянцевий прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 400 пачок
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки нікельовані 25 мм, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1900 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки нікельовані 50 мм, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 900 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка масляна, синя, з резиновим грипом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова (тип «Корвіна»), синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби 23/10, 1 000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 170 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Закладки пластикові з клейким шаром NEON 45х12мм, 5х25арк., асорті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 480 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Корегуюча рідина з пензликом 20 мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Гумки для грошей кольорові 1000 г в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Леза 18 мм (10 шт) для канцелярських ножів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Гумки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 400 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Оскарження: 01.07.2021 15:50 - 12.07.2021 00:00
Початкова пропозиція 402 984.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
402 984.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.07.2021 15:50
Відповіді на вимоги 12
Документи 92
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"

Оскарження: 05.07.2021 16:34 - 16.07.2021 00:00
Початкова пропозиція 530 238.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
527 538.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.07.2021 16:34
Відповіді на вимоги 12
Документи 15
Скарги 0

Контракти

Номер: 82dae0faa0fb4887ad1b9099c7e8670f
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-09-010058-b-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
Номер договору: 109-21
Сума договору: 527 538.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 439 615.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 19.07.2021 15:14
Статус:
Виконаний
pdf
Підписаний договір №109-21 від 19.07.2021 року.pdf
p7s
sign.p7s