• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1)

1. Найменування Замовника: Комунальний заклад "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 70200, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Цвітна, будинок 5. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 25891980. 4. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Онучко Надія Володимирівна, фахівець-бухгалтер комунального закладу "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради; 70200, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Цвітна, будинок 5, телефон +380993717334, e-mail: colegium_lider@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1 – 40 штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70200, Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Цвітна, будинок 5. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 02.08.2021. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 104 000,00 грн. (сто чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «09» червня 2021 року 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «14» червня 2021 року 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 25. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

104 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 040.00 UAH
Номер: 5f3dd2fbcfda4ffcbba6514a02ca8e24
Внутрішній номер закупівлі: 10168029
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-03-001200-c   
Замовник: КЗ Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради
Контактна особа: Лопатіна Людмила Валентинівна +380958930950 25891980@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 104 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 040.00 UAH
Період уточнення: 03.06.2021 10:31 - 09.06.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 09.06.2021 00:00 - 14.06.2021 00:00
Аукціон: з 15.06.2021 11:24
Період кваліфікації: 14.06.2021 00:01 - 15.06.2021 10:26
Період завантаження договору: 15.06.2021 10:26 - 05.07.2021 10:26
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)) код ДК 021:2015: 39160000-1
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 40 штуки
Період постачання до 02.08.2021
Місце постачання 70200, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, місто Гуляйполе, вулиця Цвітна, будинок 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

Оскарження: 15.06.2021 10:26 - 18.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 98 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.06.2021 10:26
Документи 104
Скарги 0

Контракти

Номер: 91f551e2f7d14176899ef84a51f5af2f
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-03-001200-c-a1
Постачальник: ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
Номер договору: 28
Сума договору: 98 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 81 666.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.06.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 18.06.2021 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 28.PDF
p7s
sign.p7s