-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомотриси АДМ-434*
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції для проведення електронного аукціону – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник – переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку договір про закупівлю буде укладатися на суму тендерної пропозиції за результатами аукціону з врахуванням ПДВ. Строк надання послуг з ремонту автомотриси – протягом 90 календарних днів, починаючи з дати підписання акту приймання-передачі автомотриси в ремонт. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
мін. крок: 0.5% або 21 425.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
40081195
-
Додаткова контактна особа:
Вадим Дмитренко (032) 226-51-30 ee@railway.lviv.ua
-
Додаткова контактна особа:
Андрій Купович (032) 226-36-94 ee@railway.lviv.ua
-
Адреса:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяінша подія
- ОписМісцезнаходження Замовника: 79000, Україна, м. Львів, вул. Гоголя, 1____ Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних за наявності підписаного акту прийому-передачі наданих послуг. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Виконавця, оплата здійснюється на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформленого акту прийому-передачі наданих послуг на підставі виставленого до оплату рахунку, калькуляції на фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату за надані послуги на 45-й банківський день від дати підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг на підставі виставленого до оплати рахунку, калькуляції на фактично надані послуги з розшифруванням матеріальних витрат та витрат на оплату праці.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
2 299 980.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
13655435
-
Контактна особа:
Савчук Мирослава Ігорівна +380342559587 M.Savchuk.lrz@ukr.net
-
Адреса:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Залізнична, 22
2 300 000.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
04832737
-
Контактна особа:
Хрыстыч В.А. 380506509067 vova3719@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОЛОДОГВАРДІЙСЬКА, будинок 17
4 283 750.00 UAH без ПДВ
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
32875459
-
Контактна особа:
Ашейчик Сергей +380676175599 ooolds@ukr.net
-
Адреса:
69015, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СОРТУВАЛЬНА, будинок 7