-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
63 706 231.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 319 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 319 000.00 UAH
Номер:
03c5dac188894609983352807313e7b7
Внутрішній номер закупівлі:
10139492
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-01-011326-b
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
04011650
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
63 706 231.20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
319 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
318 000.00 UAH
Період уточнення:
01.06.2021 17:05 - 08.06.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
01.06.2021 17:05 - 18.06.2021 12:00
Аукціон:
22.06.2021 13:55 - 22.06.2021 14:22
Період кваліфікації:
22.06.2021 14:22 - 22.06.2021 17:03
Період завантаження договору:
22.06.2021 17:03 - 12.07.2021 17:03
Умови оплати:
підписання договору - 30%
- Подіяпідписання договору
- ОписЗгідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.12.2022
Місце постачання
49081, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
Оскарження: 22.06.2021 17:03 - 03.07.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
41448905
-
Контактна особа:
Глінка Вікторія +380971565943 tellorgroup2017@gmail.com
-
Адреса:
49107, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 22
Оскарження: 22.06.2021 17:03 - 03.07.2021 00:00
Початкова пропозиція
58 303 633.03 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
55 299 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.06.2021 17:03
Відповіді на вимоги
13
Документи
29
Скарги
0
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41443121
-
Контактна особа:
Юрій Ситник +380955964894 adoniya2018@gmail.com
-
Адреса:
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 10 А
Початкова пропозиція
63 701 216.52 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
55 299 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
13
Документи
12
Скарги
0
ПП "РОМБ +"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40395340
-
Контактна особа:
Михайло Борисович Акімов +380673493573,+380687920465 romancha7989@gmail.com
-
Адреса:
79069, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 317
Початкова пропозиція
63 701 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
55 299 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
13
Документи
85
Скарги
0
Контракти
Номер:
14b146b836b14babb8121f1908001c77
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-01-011326-b-c1
Постачальник:
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41448905
-
Контактна особа:
Глінка Вікторія +380971565943 tellorgroup2017@gmail.com
-
Адреса:
49107, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 22
Номер договору:
№200/07-21
Сума договору:
55 299 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
46 082 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
05.07.2021 00:00 - 18.04.2023 00:00
Дата підписання:
05.07.2021 10:08
Статус:
Розірваний