-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір)
Завершена
190 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
d926317a5de24ddd8cadb1d9248408d3
Внутрішній номер закупівлі:
10048919
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-26-000645-c
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909950
-
Адреса:
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Примаченко Леся Олександрівна 380982989991 PRIMACHENKOLESIA@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до cт. 40 п. 1. ч. 2. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації. Для забезпечення потреб Житомирської обласної прокуратури та окружних прокуратур та їх відділів, у 2021 році необхідно здійснити закупівлю офісного паперу, а тому в електронній системі закупівель 13.04.2021 було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» (офісний папір) ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-003332-c, які були відмінені, 05.05.2021 повторно оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-05-001584-а, які також були відмінені, пропонується застосовувати переговорну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30190000-4 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (офісний папір).
Очікувана вартість:
190 400.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата вартості поставленого товару здійснюється покупцем протягом 7 робочих днів з моменту передачі товару у власність на підставі рахунку та підписаної сторонами видаткової накладної
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір)
Кількість
2380 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Поліщук І.А.
Оскарження: 26.05.2021 10:45 - 06.06.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2262412999
-
Контактна особа:
Поліщук І.А. +0
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Грушевського ,25 КВ,34
Оскарження: 26.05.2021 10:45 - 06.06.2021 00:00
Ціна пропозиції
190 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.05.2021 10:45
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
6f62acbbdf5f49e2828e264af6607270
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-26-000645-c-a1
Постачальник:
ФОП Поліщук І.А.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2262412999
-
Контактна особа:
Поліщук І.А. +0
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Грушевського ,25 КВ,34
Номер договору:
19
Сума договору:
190 400.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
08.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
08.06.2021 00:00
Статус:
Виконаний