• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція внутрішніх мереж опалення та вентиляції КУ "Новодністровська ДЮСШ"

Завершена

1 040 102.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.51 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 18:28 - 27.05.2021 18:40
Вимога
Залишено без розгляду

Замовником порушення п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено переможцем торгів ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ

Номер: 33a4926c9a004fbab997beb997fb8ef8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-002779-c.b2
Назва: Замовником порушення п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено переможцем торгів ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
Вимога:
Новодністровською міською радою (надалі – Замовник) 21.05.2021 оголошено спрощену закупівлю «Реконструкція внутрішніх мереж опалення та вентиляції КУ "Новодністровська ДЮСШ"» Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.06.2021 пропозицію ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ визначено переможцем. Згідно із підпунктом 4.3, Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає - Проєкт договору згідно з Додатком 3 до оголошення Згідно із підпунктом 4.4, Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає - Технічні вимоги згідно з Додатком 2 до оголошення Згідно із пунктом 2 підпунктом 2.1, Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі своєї пропозиції надає - Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи, в довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та вимог передбачених у Додатку 2 до оголошення. Учасник ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ в складі своєї пропозиції надав Проект договору згідно з Додатком 3 до оголошення. Згідно тексту Договір має 2 додатки: - Додаток 1 «Договірна ціна» - Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» Учасник ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» у складі своєї пропозиції не надав. Також не надано Технічні вимоги згідно з Додатком 2 до оголошення. У складі пропозиції ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ надано Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи, в довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та вимог передбачених у Додатку 2 до оголошення. Відповідно до довідки в Учасника є два працівника які працюють на посаді «Зварювальник». Відповідно до Стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7212.C.28.00 – 2018 затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від «21» листопада 2018 р. № 1281, Професія: Електрогазозварник – передбачає наявність знань достатніх для здійснення лише електрогазозварювальних робіт. Відповідно до Стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7233.F.43.22 – 2017 затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від «27» грудня 2017 р. № 1691, Професія: Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації передбачає наявність знань достатніх для здійснення робіт з монтажу систем вентиляції. Відповідно до Державний стандарт професійно-технічної освіти ДСПТО 7136.F.43.22-2015 затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України „08” жовтня 2015 р. № 1029, Професія: Слюсар-сантехнік передбачає наявність знань достатніх для здійснення робіт з монтажу систем опалення, та водопроводу. Таким чином Замовником в порушення п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено переможцем торгів ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ. Виходячи з вищевикладеного та керуючись п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення від 09/06/2021 року про визначення переможця ФОП КРИШМАРУ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Дискримінаціні вимоги

Номер: 8349c8a4b6324ccdb2969429be29a82f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-002779-c.c1
Назва: Дискримінаціні вимоги
Вимога:
Одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Однак, в порушення вказаної норми, визначеної ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, що значно звужує коло потенційних учасників та ставить у пряму залежність учасників від фактичної волі Замовника. Таким чином, в додатку 1 до оголошення Замовник встановив вимогу «Учасник зобов'язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста (у робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 8.00 до 16.00) для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу виконання робіт, проведення контрольних замірів. За результатами огляду, в присутності представників Замовника, обов'язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін та подальшим оприлюдненням її у системі закупівель Prozorro». Дана вимогу значно обмежує коло учасників та ставить у залежність учасників від бажання Замовника підписати або не підписати довідку про огляд. Аналогічна позиція викладена у рішеннях Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ у рішенні №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 та №6298-р/пк-пз від 29.03.2021. Враховуючи викладене, вимагаємо невідкладно усунути вимоги, що порушують ЗУ «Про публічні закупівлі» та прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обрахувати свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі. Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові). Акт огляду об'єкту, що вимагається, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на об'єкт. На Вашу вимогу в Додатоку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі абзац після п.4.5 буде викладений в іншій редакції.
Статус вимоги: Задоволено