-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2» Святошинського району м. Києва, вул. Кучера, 5 (відповідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”)
Завершена
22 468.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 224.68 UAH
мін. крок: 1% або 224.68 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 17:14 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
0762823db8244073ad83eb7583585d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-014035-b.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-21-014035-b.
ФОП Головерда Валентин Анатолійович (надалі за текстом – ФОП) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі подав свою пропозицію.
Предметом закупівлі було - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2» Святошинського району м. Києва, вул. Кучера, 5 (відповідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”).
За результатами розгляду, пропозиція ФОП Головерда Валентин Анатолійович була відхилена.
Підставами для відхилення зазначено наступне:
Протокол тендерного комітету №13-СП від 02.06.2021 року вказує,
У спрощеній закупівлі № UA-2021-05-21-014035-b, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту: "Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2» Святошинського району м. Києва, вул. Кучера, 5 (відповідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”), виявлено, підставу для відхилення відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон): «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». А саме, учасник надав документи пропозиції у невірному електронному форматі, неможливо провести розгляд та оцінку пропозиції.
Таким чином пропозиція Учасники підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасники не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Порядок проведення спрощеної закупівлі визначено статтею 14 Закону №922. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону №922 замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону №922 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно ч. 6 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
ФОП Головерда Валентин Анатолійович, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ФОП Головерда Валентин Анатолійович. Таке рішення Замовника є безпідставним, суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи пропозиції подані у відповідному форматі та на кожен документ накладено КЕП.
Замовник повинен перевірити КЕП Учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції Учасника (власника ключа) та загрузка файлу без підпису. У випадку відсутності даної інформації, пропозиція Учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в документації та вимогам до предмета закупівлі. Як вбачається із змісту протоколу Замовником були перевірені документи за вказаним посиланням, що призвело до помилкового ствердження.
Інформаційно повідомляємо, що Замовник посилається на Закон України «Про електронний цифровий підпис», який втратив чинність 07.11.2018 року. Крім того, відповідно до п.23 ч. 1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, п. 44 ч. 1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги»- удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис
Відповідно учасником ФОП Головерда Валентин Анатолійович, дотримано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасники закупівлі мають право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Замовник не об’єктивно, упереджено оцінив та розглянув пропозицію Скаржника та порушив право ФОП Головерда В. А. на добросовісну конкуренцію, адже пропозиція ФОП Головерда В. А. повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Замовник порушив вимоги діючого законодавства, що призвело до наслідків, закріплених в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: було порушено принципи добросовісної конкуренції, принцип недискримінації учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та пропонуємо перевірити документи пропозиції на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 23:40
Вирішення:
Шановний Скаржнику!
В оголошенні до закупівлі визначено: "Всі документи, які надані в електронному вигляді у форматі *.pdf або *.jpeg (скановані або оцифровані) повинні містити розбірливі зображення."
Дану вимогу Ви не виконали, тому ваша пропозиція була відхилена відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
0a5e441733f641f0894c94f43a968d49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-014035-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті - "Капітальний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2» Святошинського району м. Києва, вул. Кучера, 5 (відповідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”)
Однією з вимог в оголошені про закупівлю є Копію акту огляду об’єкту з відміткою замовника (даний акт має бути підписаний до кінця періоду уточнення) за підписом Замовника та Підрядника.
Наполягаємо видалити вимогу щодо надання Акту щодо обстеження об’єкту за підписами представників замовника та учасника, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками. Крім того, Замовник має можливість заздалегідь визначити переможця закупівлі.
Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо Акт обстеження (огляду) об’єкту - видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 18:22
Вирішення:
Шановний дописувачу!
Інформуємо, що відповідно до п.1.3. Національного стандарту України ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику оглянути об’єкт та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, НЕ Є ДВОСТОРОННІМ, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що засвідчила присутність представника Учасника на об’єкті та попереднє ознайомлення з об’єктом. Дописувач не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації.
Таким чином, вимога надання акту не є дискримінаційною і не порушує права потенційних Учасників, оскільки кожен з них має можливість вільного доступу до об’єкту для попереднього огляду.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
43a6186813e4497d9f69403e9efc42b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-014035-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту: "Капітальний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2» Святошинського району м. Києва, вул. Кучера, 5 (відповідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”)
Однією з вимог в оголошені про закупівлю є обов’язкова наявність сертифіката інженера-консультанта та сертифікат інженера-консультанта. Забезпечити надання послуг не менше повних 20 людино-днів роботи кожного спеціаліста. У складі пропозиції надати розрахунок та план-графік відвідування об’єкту ремонту, складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Дана вимога, про наявність Інженера-консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Інженер-консультант не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903. Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. – працівники, що виконують технічний нагляд на об’єкті, обов’язково повинні мати кваліфікаційний сертифікат.
Також згідно п. 1.1 проекту договору предметом договору є 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту: "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ ЗА АДРЕСОЮ М. КИЄВА, ВУЛ. КУЧЕРА, 5”) , далі за текстом – «Роботи».
Згідно п. 6.1.8. проекту договору Виконавець повинен мати відповідні сертифікати, які дають право здійснювати технічний нагляд за виконанням робіт відповідно до законодавства на весь час дії цього Договору, призначити наказом та повідомити Замовника про особу, яка буде здійснювати технічний нагляд.
Інформація в проекті договору про надання послуг Інженера-консультанта, відсутня.
Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо наявності Сертифікований інженер – консультант - видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 14:02
Вирішення:
Шановний дописувачу! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу про наявність Сертифікованого інженера – консультанта.
У своїй вимозі Дописувач зазначає: «Однією з вимог в оголошені про закупівлю є обов’язкова наявність сертифіката інженера-консультанта та сертифікат інженера-консультанта. Забезпечити надання послуг не менше повних 20 людино-днів роботи кожного спеціаліста. У складі пропозиції надати розрахунок та план-графік відвідування об’єкту ремонту, складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Дана вимога, про наявність Інженера-консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Інженер-консультант не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.»
Замовник має право визначати кваліфікаційні критерії щодо виконавця робіт. Оскільки, у штаті Замовника відсутні спеціалісти в галузі будівництва, відповідно чинного законодавства Замовником прописано вимогу про наявність інженера консультанта. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність»: Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Відповідно, дана вимога має безпосереднє відношення до виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Шановний дописувачу, уважно вивчайте тендерну документацію: «не менше повних 20 людино-днів» такої фрази в ТД немає.
Далі Дописувач прописує: «Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту.» - не зрозуміло що саме Ви вимагаєте? Відповідно до кошторисної документації по об’єкту вартість робіт з технічного нагляду складає 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту. Підтверджуємо.
«Також згідно п. 1.1 проекту договору предметом договору є 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд по об’єкту: "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ ЗА АДРЕСОЮ М. КИЄВА, ВУЛ. КУЧЕРА, 5”) , далі за текстом – «Роботи».» - Шановний Дописувачу, Ви дійсно переплутали закупівлі, бо це інша закупівля. Ви самі вказали це вище)
В проєкті договору відсутня уточнююча інформація про надання послуг, оскільки, по-перше, це ПРОЄКТ і він може коригуватися в процесі підписання, а по-друге, вся детальна інформація вказана у закупівлі.
Вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні