• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019 : 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 Пробірка вакуумна для забору зразків крові, з К3 ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з натрію цитратом, IVD; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3 EDTA; 57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід

Під кількістю 5 одиниць слід розуміти 5 найменувань в кількості та обсягах відповідно до технічної специфікації.

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 17:02 - 18.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: 0ad177abb57542b6b89769113cc1dea2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-013925-b.b2
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації 21.05.2021 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021-2015: 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 Пробірка вакуумна для забору зразків крові, з К3 ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з натрію цитратом, IVD; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3 EDTA; 57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід) (без поділу на лоти). Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них (позиція №5 “57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід. Фекальний паразитологічний концентратор”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даної позиції, може запропонувати лише ОДИН виробник Apacor Limited (АНГЛІЯ) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичного виробу (позиція №5 з сукупними вимогами до неї), який може запропонувати ЛИШЕ ОДИН ЗГАДАНИЙ ВИРОБНИК з Англії, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи саме такі сукупні вимоги до даної позиції №5, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним. Як вже було зазначено, наразі є ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК з Англії, який має змогу запропонувати медичні вироби за позицією №5 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до даної позиції. Крім того, наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби ОДРАЗУ за ВСІМА позиціями №1-5, так як є виробники лише Пробірок (позиції №1-4), а є виробники лише Контейнерів для збору калу ІВД (позиція №5) (враховуючи СУКУПНІ ВИМОГИ до даних позицій). При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №1-4 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”); “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна тощо), окрім позиції №5 (запропонувати яку може виключно ОДИН ЗГАДАНИЙ виробник з Англії). Головним є те, що вищенаведені компанії (в тому числі й ТОВ “Ледум”) НЕ є виробниками (НЕ можуть запропонувати) медичних виробів саме за позицією № 5 (враховуючи встановлені Замовником СУКУПНІ ВИМОГИ до даної позиції). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичного виробу за позицією №5 саме з такими сукупними вимогами (яку може запропонувати лише ОДИН ВИРОБНИК з Англії) потенційний учасник ТОВ “Ледум” (та й інші виробники (потенційні учасники) фактично позбавлений можливості на участь у закупівлі за позиціями №1-4 (пробірки). Таким чином, саме наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (спосіб визначення Замовником предмету закупівлі - у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ з включенням до загального переліку позицій № 5, яку, враховуючи сукупні вимоги до неї, може запропонувати лише ОДИН ЗГАДАНИЙ ВИРОБНИК з Англії) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби саме за позиціями №1-4 (пробірки), які відповідають загальновстановленим стандартам, однак лише за умови внесення змін до тендерної документації щодо позиції №5 (усунення вищенаведених дискримінаційних вимог) !!! Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До даної скарги додаються відповідні підтверджуючі документи щодо вищенаведених обставин !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: ДК 021-2015: 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 Пробірка вакуумна для забору зразків крові, з К3 ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з натрію цитратом, IVD; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3 EDTA; 57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-013925-b). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2021-05-21-013925-b. 3.Зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: Позицію №5 “57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід. Фекальний паразитологічний концентратор” виокремити в окремий лот. Додатки: 1. Роздруківка з сайту ТОВ “Ледум”: пробірки, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 2. Копії декларації, інструкції (вакуумні пробірки) ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай. 3. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробників “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна. 4. Медвироби виробника Apacor Limited (АНГЛІЯ). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 31.05.2021 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2021 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2021 16:56
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до закупівлі
Автор: ТОВ "ЛЕДУМ", Наталія Коваленко +380563705472, +380675605242 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: be089dacbfb248188d96e47a828e126a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-013925-b.b1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
21.05.2021 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021-2015: 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 47588 Пробірка вакуумна для забору зразків крові, з К3 ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з натрію цитратом, IVD; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К3 EDTA; 57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід) (без поділу на лоти). Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників, що вбачається з нижченаведеного. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них (позиція №5 “57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід. Фекальний паразитологічний концентратор”), які, враховуючи саме СУКУПНІ вимоги до даної позиції, може запропонувати лише ОДИН виробник Apacor Limited (АНГЛІЯ) !!! Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичного виробу (позиція №5 з сукупними вимогами до неї), який може запропонувати ЛИШЕ ОДИН ЗГАДАНИЙ ВИРОБНИК з Англії, є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі (так як не є виробником даних медвиробів, враховуючи саме такі сукупні вимоги до даної позиції №5, та, як наслідок, не має можливості їх запропонувати), що також обгрунтовується й нижченаведеним. Як вже було зазначено, наразі є ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК з Англії, який має змогу запропонувати медичні вироби за позицією №5 саме з такими СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ до даної позиції. При цьому, слід зауважити, що на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби саме за позиціями №1-4 (зокрема компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай; “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна тощо), окрім позиції №5 (запропонувати яку може виключно ОДИН ЗГАДАНИЙ виробник з Англії). Головним є те, що вищенаведені компанії НЕ є виробниками (НЕ можуть запропонувати) медичних виробів саме за позицією № 5 (враховуючи встановлені Замовником СУКУПНІ ВИМОГИ до даної позиції). А тому за наявністю в загальному переліку предмету закупівлі медичного виробу за позицією №5 саме з такими сукупними вимогами (яку може запропонувати лише ОДИН ВИРОБНИК з Англії) потенційний учасник (та й інші виробники (потенційні учасники) фактично позбавлений можливості на участь у закупівлі за позиціями №1-4 (пробірки). Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОШУ: внести відповідні зміни до тендерної документації у наступний спосіб: Позицію №5 “57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід. Фекальний паразитологічний концентратор” виокремити в окремий лот. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!! Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вимоги до позиції №5 (57910 Контейнер для збору калу ІВД, з фіксуючим розчином натрію ацетат/ оцтова кислота /формальдегід) не є дискримінаційними, оскільки згідно з Реєстром осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, на ринку України наявні як мінімум два виробники, які можуть запропонувати аналогічну продукцію
Статус вимоги: Відхилено